Millers Oils XF Longlife VW 0w20 to w pełni syntetyczny, zaawansowany technologicznie, olej silnikowy typu MID SAPS przeznaczony do najnowszych silników.
Opracowany tak, by spełnić oraz zapewnić najwyższą wydajność zgodną z normą producenta (OEM).
Zobacz także:
Jest to możliwe dzięki ulepszonym właściwościom utrzymującym silnik w czystości, trwałości oleju, zredukowanym tarciu, wyższym właściwościom przeciwzużyciowym, a także niższym zużyciu paliwa.
XF Longlife VW 0w20 jest rekomendowany do najnowszych silników benzynowych i Diesel wymagających oleju o specyfikacji 0w20 VW 508.00/ 509.00, VW TL 52577 oraz Porsche C20. Jest w on pełni kompatybilny z filtrami cząstek stałych w silnikach Diesel (DPF) oraz benzynowych (GPF), a także z katalizatorami, zgodnie z najnowszymi normami czystości spalin Euro VI. Nie jest natomiast kompatybilny wstecz – nie wolno go stosować w starszych silnikach.
KORZYŚCI:
– płynność oleju w niskich temperaturach, aż do -350C, co oznacza szybką ochronę kluczowych elementów silnika – silnik zużywa się najbardziej podczas uruchamiania;
– obniżona lotność oleju Noack (wpływ na zużycie oleju) zgodna z normą grupy VAG oferuje wyjątkową stabilność lepkościową oleju w wysokich temperaturach, oraz ekstremalnych warunkach użytkowania – w celu zwiększonej ochrony i wydłużonej żywotności silnika;
– zwiększona ochrona dzięki mocniejszemu filmowi olejowemu między elementami metalowymi, który redukuje tarcie i zużycie; olej utrzymuje parametry przez cały interwał między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producenta (OEM);
– obniżona lepkość oznacza niższe zużycie paliwa oraz niższą emisję spalin, do czego przyczynia się także optymalny poziom detergentów i dyspersantów; to zapewnia czystość silnika (brak szlamu), co polepsza spalanie oraz utrzymuje efektywnym system oczyszczania spalin;
– specyfikacja longlife VW 508.00/509.00 o niskim wskaźniku HTHS (pomiędzy 2,6 a 2,9 mPas);
– Millers Oils XF Longlife 0w20 VW ma niebieski kolor, podobnie jak oryginalny olej VW.
PARAMETRY:
– SAE klasa lepkości: 0w20;
– ciężar właściwy przy 150C: 0,837;
– lepkość kinematyczna przy 1000C: 8,22 cSt;
– lepkość kinematyczna przy 400C: 40,2 cSt;
– indeks lepkości: 185;
– temperatura krzepnięcia: 450C;
– temperatura zapłonu: >2000C;
– lepkość na zimno przy -350C: 3391 cP;
– kolor: niebieski.