Marka MG wprowadza na rynek nową odsłonę modelu MG3. Wyposażony w benzynowy układ napędowy wzbogaca on gamę modeli i zwiększa wybór dla klientów
115 KM przy średnim zużyciu paliwa 6,1 l/100 km i emisji CO₂ – 137 g/km, sprawiają, że nowy benzynowy MG3 jest doskonale przystosowany do poruszania się po mieście.
Zobacz także:
SKODA: ELROQ – NOWY, KOMPAKTOWY SUV Z INNOWACYJNYMI ROZWIĄZANIAMI
Tradycyjny napęd w najnowszym MG3
MG3 dołącza do spalinowej oferty samochodów marki MG. Bazując na sukcesie wersji Hybrid+, MG postanowiło zwiększyć dostępność modelu i odpowiedzieć na potrzeby rynku samochodów z segmentu B, oferując wariant z tradycyjnym silnikiem benzynowym. Nowa wersja MG3 łączy sprawdzoną technologię napędu z nowoczesnym designem i komfortowym wyposażeniem, dostarczając użytkownikom niezawodne rozwiązanie do codziennej jazdy.
Samochód wyposażony jest w napęd na przednie koła oraz manualną 5-biegową skrzynię biegów. Jego silnik to wolnossąca jednostka 1.5 L o mocy 115 KM, i pojemności 1495 cm³. MG3 osiąga przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 10,8 sekundy, a jego maksymalna prędkość wynosi 185 km/h. Średnie zużycie paliwa to tylko 6,1 l/100 km, a emisja CO₂ – 137 g/km. Zbiornik paliwa mieści 45 litrów, co zapewnia odpowiedni zasięg w codziennym użytkowaniu.
Benzynowy MG3 łączy nowoczesną technologię z komfortem i bezpieczeństwem, oferując ciekawą propozycję w segmencie kompaktowych hatchbacków. Jego atrakcyjna cena oraz bogate wyposażenie czynią go konkurencyjnym wyborem w swoim sektorze. Dzięki wprowadzeniu nowej wersji MG3, marka MG kontynuuje swoją misję dostarczania innowacyjnych i przystępnych cenowo pojazdów, które spełniają oczekiwania współczesnych klientów.
Wyposażenie zapewniające komfort i bezpieczeństwo
Nowa odłona MG3 została zaprojektowana z myślą o współczesnych kierowcach, oferując przestronne wnętrze, zaawansowane systemy bezpieczeństwa oraz nowoczesne technologie multimedialne. W standardowym wyposażeniu znajduje się 10,25-calowy ekran dotykowy, system multimedialny z Apple CarPlay i Android Auto, nawigacja satelitarna oraz system MG iSMART. Komfort podróży zapewniają automatyczna klimatyzacja, wielofunkcyjna kierownica oraz wysokiej jakości materiały wykończeniowe wnętrza.
W zakresie bezpieczeństwa MG3 wyposażono w systemy wsparcia kierowcy MG Pilot, obejmujący aktywny system hamowania awaryjnego (AEB) z detekcją pieszych i rowerzystów, asystenta pasa ruchu (LKA), system monitorowania martwego pola oraz tempomat. Standardem są także kamera cofania i czujniki parkowania, które ułatwiają poruszanie się po mieście.
Benzynowy MG3 dostępny będzie w siedmiu wariantach kolorystycznych: Biały „Dover White” (standard), Żółty „Pastel Yellow” (standard), Czarny „Pebble Black” (metalik), Srebrny „Cosmic Silver” (metalik), Szary „Hampstead Grey” (metalik), Niebieski „Como Blue” (metalik), Czerwony „Diamond Red” (trójwarstwowy).
Model w nowej specyfikacji będzie dostępny dla polskich klientów w 2 wariantach wyposażenia (Standard i Excite), zapewniając doskonałą relację jakości do ceny. Ceny bogato wyposażonej wersji Standard zaczynają się już od 73 500 PLN, podczas gdy wersja Excite dostępna będzie od 79 900 PLN. W ramach oferty promocyjnej, która obowiązywać będzie na modele z 2024 roku produkcji, ceny podstawowej wersji Standard zaczynają się już od 70 990, natomiast bardziej bogato wyposażonej wersji Excite zaczynają się już od 77 390. To wyjątkowa okazja, by zakupić nowego benzynowego MG3 w atrakcyjnej cenie.
OFERTA | 1.5L MT5 STANDARD | 1.5L MT5 EXCITE |
Cena katalogowa | 73 500 PLN | 79 900 PLN |
Cena promocyjna | 70 990 PLN | 77 390 PLN |
Model objęty jest 7-letnią gwarancją producenta (do 150 000 km) oraz interwałami serwisowymi co 12 miesięcy lub 15 000 km.
Cieszymy się, że możemy poszerzyć naszą ofertę i dostarczyć klientom jeszcze więcej możliwości wyboru. Marka MG konsekwentnie rozwija swoją gamę modelową, oferując samochody, które łączą innowacyjne rozwiązania z atrakcyjną ceną i wysoką jakością. Jesteśmy przekonani, że nowy MG3 w wersji spalinowej stanie się jednym z czołowych graczy w swoim segmencie i spełni oczekiwania szerokiej grupy odbiorców. – Alicja Olendzka-Płuciennik, Marketing Product Manager.