MERCEDES: WYBIERZ SPOT REKLAMOWY CITANA

Od początku listopada rusza w telewizji kampania promocyjna „MacGyver i nowy Citan”. Mercedes-Benz Polska pozostawia Internautom wybór wersji dźwiękowej spotu. Każdy może wybrać swojego faworyta głosując na Facebooku.

Ikona lat 80-tych, MacGyver, stał się twarzą nowej kampanii promocyjnej nowego, miejskiego samochodu dostawczego Mercedes-Benz Citan. W pierwszych dniach listopada, reklama Citana z MacGyverem pojawi się również w polskiej telewizji. W związku z tym, przygotowano dwie wersje spotu telewizyjnego i to internauci zdecydują, który z nich będzie emitowany.

Choć obie reklamy są do siebie podobne, różnią się ścieżką dźwiękową. W pierwszej wersji pojawiają się polskie napisy w formie kinowej. W drugiej aktor jest dublowany przez lektora, Mirosława Uttę, tego samego, który w minionych dekadach pojawiał się w polskiej wersji serialu.

Internauci mogą oddawać głosy na swój ulubiony spot na stronie Mercedes-Benz Polska na Facebooku w poniedziałek, 29 października, – do końca dnia.

Zobacz więcej: facebook.com/MercedesBenzPolska.