Jakość obsługi dealerskiej i serwisowej to jeden z kluczowych elementów efektywności i poczucia bezpieczeństwa – zarówno dla każdej firmy jak i kierowcy w trasie.
Dlatego dealerzy Mercedes-Benz Polska są oceniani co pół roku, a co roku najlepszy otrzymuje tytuł Dealera Roku w danej kategorii. W segmencie pojazdów ciężarowych liderem od kilku lat pozostaje firma Auto Partner J. A. Garcarek z Ociąża k. Kalisza.
Zobacz także:
UŻYTKOWE
Ocena jakości firm dealerskich odbywa się dla każdego z segmentów pojazdów osobno, a dodatkową kategorią jest serwis. W każdej z nich punktowane są cztery obszary:
– realizacja celów/ zdolność do generowania wzrostu biznesu;
– wyniki finansowe dealera;
– satysfakcja klienta we współpracy z dealerem;
– dedykacja/ zaangażowanie dealera.
Każdemu z obszarów przyporządkowuję się taka samą wagę 25 proc. Oceny dokonuje Dział Zarządzania Siecią Dealerską.
Dealer, który w wybranej kategorii uzyska największa liczbę punktów, otrzymuje okolicznościową statuetkę i tytuł dealera roku w danym obszarze, na dany rok. W kategorii samochodów ciężarowych firma Auto Partner Jan i Andrzej Garcarek zajmuje od wielu lat czołowe pozycje.
– Cieszymy się po raz kolejny z tytułu Dealera Roku samochodów ciężarowych i dostawczych, daje nam to dalszą mobilizację do działania i satysfakcję z tego, że wciąż idziemy w dobrym kierunku, co dostrzegają nasi klienci jak i centrala Mercedes-Benz, która nie przechodzi obok naszego zaangażowania obojętnie. Chcemy podziękować całej załodze bo, to nie tylko sukces nasz – jako szefów – ale całego grona pracowników, które wkłada w to swoją ciężką pracę – mówi Andrzej Garcarek, współwłaściciel firmy.
Auto Partner wyróżnił się we wszystkich kategoriach. Dealer może się pochwalić bardzo dużym wzrostem sprzedaży, ponadprzeciętną rentownością i najwyższymi notami za dedykację i współpracę z Mercedes-Benz Polska, a także wysoką jakością w dziedzinie obsługi klienta. Przejawem tego zaangażowania jest np. inwestycja w salon sprzedaży i serwis pojazdów ciężarowych w Ociążu, który stanowi przykład dobrej organizacji i funkcjonalności.
„Klient był, jest i będzie zawsze na pierwszym miejscu” – to podstawowa dewiza firmy. Widać to na każdym kroku. Począwszy od miejsca dla osób czekających na serwis samochodu – czekają na nie wygodne kanapy, telewizja, aktualny wybór czasopism, a także dostęp do zimnych i gorących napojów – poprzez widoczny za panoramiczną szybą serwis, a skończywszy na pokojach hotelowych dla kierowców. Można też skorzystać z menu restauracji Mercedes Cafe, mieszczącej się przy obiektach sprzedażowych i serwisowych.