Mercedes-Benz świętuje kolejny sukces – od momentu premiery Klasy G ponad 30 lat temu, klienci na całym świecie odebrali kluczyki do ponad 2 milionów sztuk Klasy G, M, R, GL i GLK.
– Rodzina naszych SUV-ów cieszy się wśród klientów ogromną popularnością, szczególnie w USA i Chinach. W ciągu ponad 30 lat rynkowej kariery Klasy G zaprezentowaliśmy w tym segmencie kolejne cztery modele. Znakomicie przyjęta nowa Klasa M poprawi jeszcze nasze wyniki. Dziś SUV-y to istotny filar rozwoju Mercedes-Benz – podkreśla Joachim Schmidt, Executive Vice President Sales & Marketing Mercedes-Benz Cars.
SUV-y stanowią jedną piątą światowej sprzedaży Mercedes-Benz. Ich główne rynki zbytu to: Stany Zjednoczone, Chiny i Niemcy. Dla przykładu, najwięcej egzemplarzy Klasy G kupują klienci niemieccy, zaś Klasy R – nabywcy z Państwa Środka.
Najmłodsza w rodzinie SUV-ów, trzecia odsłona Klasy M zadebiutowała w listopadzie ub. r. Jedną z cech jej charakteru jest wydajność. Permanentny napęd na cztery koła gwarantuje stabilność, komfort i dynamikę jazdy – zarówno na asfalcie, jak i poza nim. Klasa M zdobyła prestiżowy certyfikat TÜV w dziedzinie ekologii. Zastosowanie zaawansowanych systemów bezpieczeństwa pozwoliło z kolei uzyskać najwyższą notę pięciu gwiazdek za ochronę pasażerów w testach zderzeniowych Euro NCAP.
Niedawno model został uznany przez “Focus Online” oraz “Bähr & Fess Forecast” za jeden z najlepszych w dziedzinie utrzymania wartości rezydualnej. Po czterech latach Mercedes-Benz ML 250 BlueTEC wciąż będzie wart 55 proc. ceny zakupu w salonie. Czytelnicy “Bild am Sonntag” i “Auto Bild” zdążyli już nagrodzić Klasę M “Złotą Kierownicą 2011”.
Klasa G po raz ósmy została wyróżniona tytułem “SUV-a roku” niemieckiego magazynu “Off Road” oraz nagrodą czytelników “AutoBild Allroad” w kategorii terenówek w cenie powyżej 60 tys. euro.
Już w tym roku Mercedes-Benz zaprezentuje nowe generacje Klasy GL, GLK i G.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.