Nowe modele Mercedesa biją rekordy sprzedaży – a ich oprawa komunikacyjna jest po raz kolejny doceniana przez niezależne organizacje ekspertów.
Polski oddział Mercedes- Benz został ostatnio potrójnie wyróżniony za nieszablonowe działania marketingowe. Dr Ewa Łabno- Falęcka i Aleksander Rzepecki otrzymali nagrody w Konkursie Dyrektor Marketingu Roku, promującym najlepszych marketerów w Polsce.
Zobacz także:
Z kolei Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR w kilku kategoriach wyróżniło film „Mercedes- Benz wspiera GOPR” z nowym GLC.
W szóstej edycji Konkursu Dyrektor Marketingu Roku nagrodzono wybitne osoby kierujące działaniami komunikacyjnymi w Polsce – wyróżniające się wysokimi efektami, nieszablonowym myśleniem oraz profesjonalizmem, dzięki którym przyczyniają się do rozwoju swoich firmy i instytucji. W skład kapituły konkursu wchodziło ponad 40 osób zarządzających największymi agencjami i domami mediowymi w Polsce oraz ekspertów. Jego oficjalne wyniki ogłoszono podczas finałowej gali Marketing Summit w Krakowie.
Dr Ewa Łabno- Falęcka, dyrektor komunikacji Mercedes-Benz Polska, otrzymała nagrodę Dyrektora Marketingu Roku 2015 w kategorii „Thinking Out of the Box” (z ang. nieszablonowe myślenie). Kapitała konkursu doceniła jej projekt „Literatura narzędziem kształtowania marki motoryzacyjnej”, w ramach którego ambasadorem Mercedes- Benz został wielokrotnie nagradzany pisarz Szczepan Twardoch. Kampania z jego udziałem wywołała żywą, narodową debatę na temat roli literatury i kultury w polskim społeczeństwie.
Aleksander Rzepecki, specjalista komunikacji produktu Mercedes-Benz Polska, otrzymał nagrodę w kategorii „Wysoka efektywność marketingowa – B2B Marketing”. Jury doceniło jego projekt siłowni zewnętrznych dla kierowców zawodowych, oparty na prozdrowotnych założeniach. W ramach projektu w całej Polsce, przy największych stacjach benzynowych, powstało ponad 50 siłowni plenerowych dla kierowców ciężarówek wszystkich marek.
W Teatrze Polskim w Warszawie odbyło się z kolei rozstrzygnięcie najważniejszego konkursu reklamowego w Polsce, organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Film „Mercedes-Benz wspiera GOPR” z udziałem nowego GLC oraz ratowników górskich otrzymał szereg prestiżowych nagród Klubu Twórców Reklamy 2016: brąz w kategorii Reżyseria oraz srebra w kategoriach Production Excellence, Korekcja barwna zdjęć i Zdjęcia.