Polska jest jak dotychczas największym rynkiem pod względem sprzedaży modelu G 63 AMG 6×6 w Europie – do końca lipca ten ekstremalny pikap znalazł nad Wisłą siedmiu nabywców.
Także pozostałe wersje Klasy G cieszą się u nas wyjątkowym wzięciem.
Zobacz także:
UŻYTKOWE
G 63 AMG 6×6 to terenowe monstrum o dwóch twarzach – świetne własności terenowe (46 cm prześwitu i głębokość brodzenia 1 m) łączy z komfortem oraz osiągami 5,5-litrowego silnika V8 biturbo o mocy 544 KM.
Także inne odmiany Klasy G znajdują nad Wisłą coraz więcej nabywców. Od stycznia br. ich sprzedaż wzrosła na naszym rynku o 50 proc., do 39 szt. Ponad połowę (23 egz.) stanowią sportowe wersje 63 i 65 AMG.
Klasa G zjeżdża z linii montażowych nieprzerwanie od 35 lat, a jej łączna produkcja przekroczyła już poziom 230 tys. sztuk. Nawet dziś pozostaje jednak „na bieżąco” pod każdym względem – a to za sprawą systematycznych modernizacji. Model imponuje zaawansowaną technologią oraz najwyższej klasy wykończeniem, a jednocześnie wciąż zachowuje swoje oryginalne, bezcenne walory: wytrzymałość i znakomite zdolności w terenie.