MERCEDES: ODNOWIONE MODELE AMG GLC 63 4MATIC+SUV I COPUPE

merc-glc-1

Mercedes-AMG odświeża modele GLC 63 4MATIC+. SUV i coupé wyróżniają się nowym, bardziej charakterystycznym designem, a także systemem informacyjno- rozrywkowym MBUX z licznymi, dedykowanymi funkcjami.

Informacja dla tych, dla których istotne jest zużycie paliwa: w cyklu mieszanym wynosi ono 12,1- 12,4 l/100 km, a emisja CO2: 275-283 g/km.


Zobacz także:

PREMIERY

ROZMAITOŚCI


 

merc-glc-2

Nowy system kontroli dynamiki jazdy AMG Dynamics i sterowana elektronicznie blokada mechanizmu różnicowego – teraz we wszystkich modelach montowana seryjnie – sprawiają, że wrażenia z jazdy GLC 63 4MATIC+ są bardziej „kompletne”. SUV i coupé to zresztą jedyne pojazdy w swoim segmencie napędzane 8-cylindrowym silnikiem biturbo.

Przyjemność z jazdy zapewniają również pneumatyczne zawieszenie z adaptacyjną regulacją tłumienia, napęd na cztery koła z całkowicie zmiennym rozdziałem momentu obrotowego oraz wysokowydajne, kompozytowe hamulce. Średniej wielkości SUV oferuje również mnóstwo miejsca dla pasażerów i bagażu, funkcjonalną kabinę, zaawansowane systemy bezpieczeństwa i wysoki poziom komfortu na dalekich trasach.

merc-glc-3

merc-glc-4

Mercedes- AMG GLC 63 S 4MATIC+ jest obecnie najszybszym SUV-em świata na północnej pętli toru Nürburgring – jego czas okrążenia, oficjalnie zmierzony i notarialnie potwierdzony, wynosi 7.49,369 min.

NOWOŚCI W GLC 63 4MATIC+ W SKRÓCIE:

• Nowy design przednich i tylnych lamp oraz nowe, opcjonalne 21-calowe obręcze kół z lekkich stopów (standard: 19”), a także nowe, podwójne końcówki wydechu o trapezowym kształcie (90 mm).
• System multimedialny MBUX ze specjalnymi funkcjami i widokami AMG, dotykowym ekranem, inteligentną obsługą głosową i opcjonalnym asystentem wnętrza, który pozwala sterować funkcjami z zakresu multimediów i komfortu za pomocą gestów.

merc-glc-5

merc-glc-6

• Nowa kierownica AMG z panelami dotykowymi i przyciskami z możliwością przypisania samodzielnie wybranych funkcji (standard w modelu S).
• Opcjonalne fotele AMG Performance z wbudowanymi poduszkami pneumatycznymi.
• Opcjonalny pakiet Energizing łączy działanie systemów pojazdów z zakresu komfortu w różne programy – relaksujące lub pobudzające, zwiększając komfort na długich trasach.
• 4-litrowy silnik AMG V8 biturbo dostępny w wersji podstawowej oraz w odmianie S: generuje moc 350 kW (476 KM) lub 375 kW (510 KM) przy maksymalnym momencie obrotowym, odpowiednio, 650 lub 700 Nm.
• Osiągi: GLC 63 4MATIC+ przyspiesza od 0 do 100 km/h w równe 4 sekundy, a wariant S – w 3,8 s; prędkość maksymalna podstawowego wariantu wynosi 250 km/h (ograniczona elektronicznie; z pakietem kierowcy AMG: 270 km/h), a modele S maksymalnie rozpędzają się do 280 km/h.

merc-glc-7

merc-glc-8

• Opcjonalny sportowy układ wydechowy AMG Performance z trybami pracy wybieranymi przyciskiem.
• 9-biegowa przekładnia AMG Speedshift MCT 9G z mokrym sprzęgłem startowym zamiast przekładni hydrokinetycznej – lżejsza i żwawsza w reakcji, pełny tryb manualny.
• Dynamiczne mocowania silnika (standard w modelach S).
• Inteligentny napęd na obie osie AMG Performance 4MATIC+ z całkowicie zmiennym rozdziałem momentu obrotowego (konfiguracja od tylno – do czteronapędowej); napęd korzysta z elektromechanicznie sterowanego sprzęgła.
• Elektronicznie sterowana blokada mechanizmu – seryjna we wszystkich modelach (m.in. ogranicza poślizg koła po wewnętrznej stronie zakrętu bez ingerencji hamulców, pozwalając szybciej przyspieszać na wyjściu z łuku).

merc-glc-9

merc-glc-10

• Nowy tryb jazdy AMG Dynamic Select na śliskie nawierzchnie – „Slippery”.
• Kontrola dynamiki jazdy AMG Dynamics z trzema lub – w modelu S – czterema programami wpływa na właściwości jezdne poprzez inteligentne sterowanie szeregiem parametrów (dystrybucja momentu obrotowego między kołami, interwencje blokady mechanizmu różnicowego, progi zupełnie przeprojektowanego, trzystopniowego systemu ESP).
• Wielokomorowe zawieszenie pneumatyczne AMG Ride Control+ z adaptacyjną regulacją tłumienia i regulacją prześwitu, czterowahaczowa oś przednia i wielowahaczowa tylna.
• Elektromechanicznie wspomagany układ kierowniczy z przekładnią o zmiennym przełożeniu.
• Wysokowydajny układ hamulcowy z kompozytowymi tarczami i 6-tłoczkowymi zaciskami z przodu (w opcji dostępne są hamulce ceramiczno- kompozytowe, lżejsze i wytrzymalsze).
• Trailer Manoeuvring Assist – wspomaganie przy „podpinaniu” przyczepy.
• Modele S są standardowo oferowane z pakietem kierowcy AMG.