MERCEDES: NOWY UNIMOG TRAFIŁ DO KLIENTA

Pierwszy egzemplarz Unimoga z technologią Euro VI został przekazany nowemu właścicielowi w fabryce w Wörth. Model U 423 w kolorze miejskiej pomarańczy, zaopatrzony w silnik o mocy 170 kW (231 KM), zasili flotę firmy Rosinsky Dienstleistungs GmbH.

Do jego zadań będą należały zimowe prace konserwacyjne, zlecone przez władze Dolnej Saksonii.


Zobacz także:
UŻYTKOWE


Gdy zimowy sezon dobiegnie końca, pług śnieżny i solarka zostaną wymienione na specjalne urządzenie służące do budowania przydrożnych wałów i zagęszczania gruntu. Ponadto, pojazd będzie wykorzystywany do prac komunalnych i robót drogowych na terenie Niemiec.

Nowa seria modelowa Unimoga

W zakresie wydajności i zgodności środowiskowej nowy Unimog Euro VI reprezentuje najwyższe standardy. Nowe silniki BlueEfficiency spełniają normę Euro VI i generują wyższą niż w poprzedniku moc – do 220 kW (300 KM) oraz wyższy moment obrotowy. Unimog jeszcze sprawniej wykonuje swoje zadania również za sprawą zoptymalizowanej hydrauliki roboczej i wydajniejszej hydrauliki siłowej VarioPower.

Nowy hydrostatyczny napęd trakcyjny pozwala płynnie regulować prędkość jazdy od 0 do 50 km/h i utrzymywać ją za pomocą tempomatu – na przykład w trakcie koszenia trawy. Przełączenie z bezstopniowej hydrostatyki na ręczną zmianę biegów jest teraz możliwe w czasie jazdy.

Unimog zyskał reputację wyjątkowo wszechstronnego pojazdu roboczego, zdolnego pracować przez 365 dni w roku. Cztery sekcje montażowe z zasilaniem hydraulicznym, mechanicznym i elektrycznym pozwalają podłączać narzędzia potrzebne do wypełniania niezliczonych zadań, a nowoczesne układy napędowe zapewniają niższe zużycie paliwa, i to mimo zastosowania licznych elementów niezbędnych do spełnienia normy Euro VI.