Polski oddział Mercedesa otrzymał prestiżową nagrodę w trzynastej edycji konkursu branży cyfrowego marketingu – IAB MIXX Awards 2019.
Wyróżnienie przyznano za kampanię nowej generacji kompaktowego czterodrzwiowego coupé pt. „Nowy CLA. Twoje zasady. Twoja gra”.
Zobacz także:
Prezentuje ona m.in. możliwości innowacyjnego systemu multimedialnego MBUX. IAB MIXX Awards to konkurs organizowany przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Nagradzane są w nim wyjątkowo pomysłowe kampanie marketingowe w cyfrowych mediach. Jury ocenia projekty pod kątem strategii, kreacji, wykonania oraz rezultatów.
Wszystkie zwycięskie prace mają inspirować i wskazywać przyszłe kierunki rozwoju branży cyfrowej, a przede wszystkim zachęcać do interakcji z marką. Tradycja Mixx Awards sięga 2005 roku, kiedy to konkurs po raz pierwszy został zorganizowany przez amerykański oddział IAB. Od tamtej pory stał się on jednym z najważniejszych konkursów dla branży interaktywnej.
W tegorocznej edycji Mercedes- Benz Polska dostał brąz w kategorii Innovation & Smart Solution za kampanię nowej generacji kompaktowego czterodrzwiowego coupé CLA, przygotowaną przez agencje YOC oraz OMD. Kampania reklamowa podkreślała m.in. możliwości systemu multimedialnego MBUX, sterowanego dotykowo, głosowo lub gestami, a także dynamiczny charakter nowego auta. To najbardziej sportowo usposobiony kompaktowy Mercedes – zarówno od strony designu, jak i właściwości jezdnych.
– Nagroda Mixx Awards 2019 to dla nas niezwykle ważne wyróżnienie – kanały cyfrowe są dziś bowiem najdynamiczniej rozwijającą się sferą działalności reklamowej. Kampania Nowego Mercedesa CLA, a także nagrodzony innowacyjny format reklamowy sterowany komendami głosowymi, pozwolił w spójny i angażujący sposób podkreślić zaawansowane rozwiązania technologiczne systemu MBUX – powiedziała Urszula Reichman, Dyrektor Marketingu i Produktu Mercedes- Benz Polska – samochody osobowe.