Elektryczny SUV, Mercedes EQC 400 4MATIC jest teraz dostępny w bazowym wariancie oferowany w Polsce w cenie od 299 000 złotych.
Kolejną nowością jest odmiana EQC 400 SPORT 4MATIC z jeszcze bogatszą specyfikacją, w tym ze standardowymi elementami linii AMG dla nadwozia i wnętrza.
Zobacz także:
Należy do nich m.in. specyficzna przednia osłona AMG w formie czarnego panelu przedzielonego podwójnym „ostrzem”. W kabinie uwagę zwracają sportowe fotele o charakterystycznym dla AMG kroju, z tapicerką łączącą syntetyczną skórę Artico z mikrofibrą Dinamica. Auto kosztuje od 347 000 zł. Oba modele można już zamawiać, a pierwsze auta dotrą do dealerów Mercedes- Benz w maju.
EQC 400 4MATIC standardowo oferuje m.in. matrycowe reflektory Multibeam LED wraz z Asystentem świateł drogowych Plus, elektrycznie sterowaną pokrywę bagażnika Easy- Pack, cyfrowe wskaźniki oraz wyświetlacz systemu operacyjnego o przekątnej 10,25 cala, kamerę cofania, szyby z izolacją akustyczną oraz ładowarki pokładowe AC o mocy 11 kW i DC o mocy 110 kW.
Nabywcy otrzymują też bezpłatną 3-letnią subskrypcję usługi Mercedes me Charge, dzięki której mogą korzystać z krajowych i zagranicznych stacji ładowania za pomocą zintegrowanej, intuicyjnej funkcji płatności, a także roczny dostęp do stacji Ionity o mocy co najmniej 150 kW.
Ponadto EQC 400 4MATIC jest dostępny z korzystnie wycenionymi pakietami wyposażenia: Advantage, Premium oraz Premium Plus. Na przykład ten ostatni obejmuje szyberdach, nagłośnienie przestrzenne Burmester, elektrycznie sterowane przednie fotele z funkcją pamięci, bezprzewodowe ładowanie smartfona, rozszerzoną rzeczywistość dla MBUX-a, pakiet Energizing Plus oraz pakiet parkowania z kamerami 360°.
Nowy wariant EQC 400 SPORT 4MATIC poza bazową specyfikacją seryjnie oferuje m.in. pakiety: parkowania, lusterek, schowków i komfortowych siedzeń, nagłośnienie przestrzenne, nastrojowe oświetlenie, Asystenta martwego pola, dostęp bezkluczykowy oraz przyciemniane szyby.
Jego wizytówką jest linia AMG dla nadwozia i wnętrza, która z zewnątrz wyróżnia się specyficzną czarną przednią osłoną z podwójnym „ostrzem”, dynamicznie wyprofilowanym przednim zderzakiem AMG ze wstawkami w kolorze czarnym i srebrnym (lśniące wykończenie) oraz kurtynami powietrznymi, poszerzonym tylnym zderzakiem AMG z nakładką na kształt dyfuzora, a także 19-calowymi, aerodynamicznie zoptymalizowanymi obręczami AMG z pięcioma podwójnymi ramionami, lakierowanymi na kolor tytanowy.
W kabinie linia AMG zwraca uwagę wielofunkcyjną sportową kierownicą ze spłaszczonym u dołu wieńcem i perforacją w obszarze chwytu, sportowymi fotelami, deską rozdzielczą pokrytą syntetyczną skórą, wybranymi przeszyciami w kolorze różowego złota oraz elementami ozdobnymi z wykończeniem przypominającym włókno węglowe. Całość uzupełniają nakładki na pedały AMG ze szczotkowanej stali nierdzewnej z gumowymi wypustkami oraz dywaniki podłogowe AMG.