100 000 – w przybliżeniu tyle czerwonych serduszek uczestnicy XXIII Finału WOŚP przykleili na nowych Vito biorących udział w zbiórce charytatywnej w całej Polsce.
Każdą nalepkę Mercedes-Benz Polska nagrodzi pomocą o wartości złotówki na rzecz Orkiestry. Podczas Finału, Fundacja otrzymała nowe Vito, które zostanie wykorzystane do prowadzenia programu „Ratujemy i Uczymy Ratować”.
Zobacz także:
W tegorocznym Finale WOŚP brali udział nietypowi wolontariusz. Na ulice siedmiu polskich miast: Warszawy, Krakowa, Chorzowa, Rzeszowa, Bydgoszczy, Lublina i Szczecina wyjechały flagowe samochody dostawcze Mercedesa: nowe Vito. Przez cały dzień, uczestnicy finału naklejali na nich charakterystyczne czerwone serduszka. Za każdą nalepkę, firma Mercedes-Benz Polska obiecała przekazać Fundacji WOŚP złotówkę.
– W zeszłym roku przeprowadziliśmy podobną akcję, ale tylko w Warszawie. Zainteresowanie przerosło wtedy nasze oczekiwania, bo w akcji udział wzięło aż 15 000 osób i tyle właśnie serduszek znalazło się na naszym pojeździe. Okazało się, że to nie był jednak rekord! W tym roku dzięki pomocy naszych lokalnych dealerów udało się zebrać około 100 000 naklejek i taka też będzie wartość naszego wsparcia dla Orkiestry – komentuje Aleksander Rzepecki z działu prasowego Mercedes-Benz.
Udział Mercedesa w XXIII Finale nie ograniczył się jedynie do oklejania samochodów. W studiu TVP podczas relacji telewizyjnej, firma przekazała na ręce Jurka Owsiaka nowego Vito. Posłuży on instruktorom programu „Ratujemy i Uczymy Ratować”, dojeżdżającymi często do najdalszych zakątków Polski w celu edukowania dzieci w zakresie podstawowej pomocy medycznej. Mercedes wspiera ten program już od sześciu lat.