23 czerwca, z okazji Dnia Ojca, Mercedes- Benz uruchamia nową platformę komunikacyjną. Jej główną tematyką będą relacje ojca z dziećmi.
Osią platformy #4FATHERS są treści skierowane do tatusiów, które opowiadają o tym, jak budować komunikacje z dziećmi. W artykułach natywnych producent samochodów promuje wspólne, aktywne spędzanie czasu i podpowiada gotowe pomysły na rodzinne przygody.
Zobacz także:
Opowiada o sztuce ojcostwa, bezpieczeństwie, o tym jak uczestniczyć w życiu dziecka, wspierać je, okazywać uczucia. Oczywiście w tle pojawiają się przystosowane do potrzeb rodziny samochody spod znaku „Gwiazdy”.
Data uruchomienia nowej platformy nie jest przypadkowa – przypada na święto wszystkich Tatusiów, czyli Dzień Ojca. Wszystkie artykuły Mercedes zebrał na dedykowanej stronie internetowej – www.4fathers.pl. Na potrzeby kampanii powstały też dwa filmy i sesje zdjęciowe.
Komunikacja #4FATHERS jest realizowana przy użyciu nowego narzędzia, stworzonego przez agencję LiquidThread – ContentOnDemand, które łączy angażujące treści natywne, osadzone w topowych ogólnopolskich serwisach z unikalną technologią emisji behawioralno- kontekstowej oraz analityką.