MERCEDES: KONKURS Z KLASĄ A W ROLI GŁÓWNEJ

Stań się twórcą spotu reklamowego, który zaprezentuje nowe oblicze Mercedesa Klasy A. Hasło konkursu nawiązuje do koncepcyjnego modelu Klasy A zaprezentowanego podczas targów motoryzacyjnych Auto Shanghai 2011. Produkcyjnej wersji Klasy A jeszcze nikt nie widział, ale od czego jest wyobraźnia?

Pierwsza generacja Mercedesa Klasy A pojawiła się w 1998 roku. „Sandwiczowa” koncepcja auta od razu wzbudziła sensację. Od tego czasu Mercedes wyprodukował ponad 2 miliony tych kompaktowych aut. Nowa generacja Klasy A zrywa z dotychczasowym designem. Ma wyrazistą, sportową sylwetką i zdecydowany charakter.

Hasło konkursu brzmi: „Powiedz A…”. Organizatorami są Międzynarodowy Festiwal Filmowy OFF PLUS CAMERA i Mercedes-Benz Polska we współpracy z ID FILM. Przedmiotem konkursu jest nagranie spotu reklamowego kamerą, aparatem fotograficznym, bądź telefonem komórkowym. Prace można zgłaszać do 23 marca 2012 na stronie internetowej www.idfilm.pl.

Zwycięzca otrzymuje 10 tysięcy złotych, samochód Mercedes-Benz na tydzień oraz wycieczkę do Muzeum Mercedesa w Stuttgarcie.

Nazwiska zwycięzców poznamy 13 kwietnia podczas Gali Otwarcia Festiwalu OFF PLUS CAMERA w Krakowie. Mercedes-Benz jest partnerem motoryzacyjnym festiwalu.

Przeczytaj więcej o salonie samochodowym w Szanghaju 2011: MERCEDES KLASY A i C SUPERGWIAZDAMI