MERCEDES: GRUPA WRÓBEL ZDOBYŁA ETNĘ

mer_wypr1

Czy off-road może być ekskluzywny? Klienci Grupy Wróbel przekonali się, że może. W towarzystwie Mateusza Damięckiego zdobywali szczyt najwyższego aktywnego wulkanu w Europie.

Przy okazji mieli możliwość przetestowania całej palety SUV-ów spod znaku gwiazdy. Jak było?


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI

TURYSTYKA


 

Po przylocie do Katanii na gości czekała już ekipa z Mercedesa, a pierwsze podmuchy włoskiego wiatru zapowiadały dobrą przygodę. Najpierw nastąpiło rozpoznanie terenu, zwiedzanie, lunch i przejazd do hotelu. I tam pierwsza niespodzianka, bo takiego powitania nie spodziewał się nikt. Dwie kolumny – po jednej stronie czternaście SUV-ów z gwiazdą, a po drugiej czternastoosobowy event team, wszyscy w pełnej gotowości. Od tego momentu było jasne, że to nie będzie zwyczajny wyjazd. W powietrzu unosił się już delikatny zapach adrenaliny.

mer_wypr2

Pierwszy dzień miał być krótki – zakwaterowanie, posiłek i relaks przed ekspedycją. I owszem, kolejność została zachowana. Nocleg w urokliwej willi u podnóża Etny, kolacja na wysokości 900 m n.p.m. i dwa wyjątkowe desery. Jako pierwszy – briefing z elementami szkolenia off- roadowego, przeprowadzony przez naczelnika Grupy Karkonoskiej GOPR, jednego z ekspertów obecnych podczas eventu. Potem wystąpił Mateusz Damięcki i opowiedział o swojej przygodzie z G Klasą. Aktor zafundował gościom przedsmak tego, co czekało ich następnego dnia.

– Gelenda to chyba marzenie każdego, kto kiedykolwiek doświadczył jazdy terenowej. A ja miałem wspaniałą okazję po raz kolejny podzielić się swoimi doświadczeniami związanymi z tym autem – powiedział Damięcki po wyprawie.

Taki gość pojawił się na evencie nieprzypadkowo. Mateusza Damięckiego śmiało można nazwać ambasadorem G Klasy, którą przejechał 25 tys. km podczas swojej wyprawy do Magadanu na Syberii.

mer_wypr3

Uczestnicy wyprawy, obudzeni promieniami włoskiego słońca, zaraz po śniadaniu wyruszyli na Etnę. Trasa, opracowana wcześniej przez zespół Grupy Wróbel i lokalnych ekspertów, została podzielona na 7 odcinków. Na każdej stacji na uczestników czekała zamiana aut i włoski akcent kulinarny: smaczne soki ze słodkich sycylijskich pomarańczy, pyszne migdałowe specjały i najlepsze pod słońcem lody. Zwrot „gelato perfetto” poznali chyba wszyscy.

Podczas przejazdu każdy miał okazję przetestować całą gamę samochodów terenowych i SUV-ów koncernu Mercedes-Benz. Przede wszystkim jednak goście dealera jako jedni z pierwszych mieli okazję zasiąść za kierownicą premierowych GLE, GLE Coupe i GLC.

Oprócz wspomnianych nowości karawanę tworzyły przede wszystkim G Klasy. Sztandarowej Gelendy nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. To siła i piękno zamknięte w kanciastej karoserii – legenda sama w sobie, która dała początek historii aut terenowych marki Mercedes- Benz.

merc_wypr4

Po ekscytujących testach i dojechaniu na wysokość 1800 m n.p.m. na gości czekały już Unimogi – Mercedesy do zadań specjalnych, którymi uczestnicy wyprawy wjechali na sam szczyt wulkanu.

Na koniec pełnego emocji dnia organizator zaserwował swoim gościom relaks w najbardziej urokliwym sycylijskim mieście – Taorminie. Kolację w barokowych wnętrzach restauracji La Baronessa, spotkanie z niezwykłym tenorem, wręczenie certyfikatów i wreszcie zabawę do białego rana.

– To był naprawdę wyjątkowy event. Miejsce miało być tak nietuzinkowe jak samochody Mercedes-Benz. I Sycylia taka właśnie jest, niezwykła i pełna skrajności zarazem” – opowiada. „Z jednej strony surowość wulkanu, z drugiej najbardziej urokliwa i klimatyczna kraina Włoch.. Ale nasz event był wyjątkowy z jeszcze jednego powodu, otóż myśląc o Sycylii, nikomu nie przyjdzie do głowy choćby mżawka. A podczas naszego pobytu na wyspie, a byliśmy tam przez sześć dni, spadło tyle deszczu, ile w statystyce rocznej spada w ciągu trzech miesięcy. Trzeba przyznać, że natura stworzyła nam idealne warunki do off-roadu – mówi Jacek Jurgielaniec, wiceprezes Grupy Wróbel odpowiedzialny za sprzedaż i marketing.

Warto dodać, że swoją włoską przygodę Grupa Wróbel rozpoczęła 2 lata temu. Wtedy zaprosiła klientów do Toskanii na premierę nowej S Klasy. Z kolei w ubiegłym roku goście mieli okazję doskonalić technikę jazdy AMG na torze Adria Raceway pod Wenecją. Za ten event firma otrzymała nagrodę w kategorii „Najlepszą Inicjatywę Marketingową Roku”, podczas 6. Ogólnopolskiego Kongresu Dealerów Samochodowych.

mer_wypr5