MERCEDES: CENY MODELU GT OD 552 500 ZŁOTYCH

Mercedes-AMG GT (C 190) 2014

W polskiej ofercie Mercedes-AMG debiutuje model GT – najnowszy samochód sportowy z Affalterbach, należący do zupełnie nowego dla marki segmentu.

Rasowe coupe napędza 4-litrowy silnik AMG V8 biturbo, dostępny w dwóch wersjach mocy (462 lub 510 KM). Ceny Mercedesa-AMG GT w Polsce startują od 552 500 złotych.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

GT to sportowy wóz, łączący torowe osiągi z komfortem na długich dystansach. Atletyczna sylwetka – z długą maską i przesuniętą do tyłu kabiną – kryje funkcjonalne, dwuosobowe wnętrze oraz pojemny, 350-litrowy bagażnik z szerokim otworem załadunkowym. Konstrukcja modelu nie uznaje jednak kompromisów. Nisko położony środek ciężkości i stosunkowo niewielka masa własna (od 1540 kg), skrzynia biegów w układzie transaxle, aktywne zawieszenie z podwójnymi wahaczami, blokada tylnego dyferencjału czy wreszcie 4-litrowy silnik V8 biturbo o mocy 462 lub 510 KM (odpowiednio, 600 lub 650 Nm maksymalnego momentu obrotowego) – wszystko podporządkowano tu dynamice.

Mercedes-AMG GT (C 190) 2014

Równocześnie nowy Mercedes-AMG GT jest wzorcem wydajności – w mocniejszej wersji S przyspiesza od 0 do 100 km/h w ciągu 3,8 sek., jego prędkość maksymalna sięga 310 km/h, a średnie zużycie paliwa wynosi jedynie 9,4 l/100 km.

Ceny Mercedes-AMG GT (typoszereg C 190) startują w Polsce od 552 500 zł za wersję o mocy 462 KM. Standardowe wyposażenie modelu obejmuje m.in. LED-owe oświetlenie, 19-calowe obręcze, tapicerkę z elementami ze skóry Artico, system multimedialny z 7-calowym ekranem, układy aktywnego bezpieczeństwa Collision Prevention Assist Plus, Adaptive Brake i Attention Assist, system kontroli ciśnienia w ogumieniu oraz zestaw poduszek powietrznych –czołowych, kolanowych, bocznych oraz kurtyn okiennych dla kierownicy i pasażera.

Mercedes-AMG GT (C 190) 2014

Mocniejszy wariant GT S (510 KM) kosztuje od 642 500 zł. Lista seryjnych elementów wyposażenia obejmuje tu m.in. elektronicznie sterowaną blokadę tylnego mechanizmu różnicowego, kierownicę pokrytą skórą nappa oraz mikrofibrą Dinamica, sportowy wydech AMG z aktywnymi klapami, zawieszenie AMG Ride Control z elektroniczną regulacją siły tłumienia, układ trybów jazdy AMG Dynamic Select z dodatkowym, torowym programem “Race” oraz felgi o średnicy 19 cali z przodu i 20 cali z tyłu.

Na życzenie najnowszy model Mercedes-AMG dostępny jest m.in. z pakietem AMG Dynamic Plus, który dodatkowo potęguje sportowe walory pojazdu (obejmuje m.in. aktywne poduszki silnika i skrzyni biegów oraz sztywniejsze nastawy zawieszenia), jeszcze wydajniejsze, karbonowo- ceramiczne hamulce oraz innowacyjne systemy aktywnego bezpieczeństwa znane już z Klas E i S, w tym układy: Adaptive Highbeam Assist, PRE-SAFE czy asystent pasa ruchu Lane Keeping Assist i martwego pola Blind Spot Assist.

Mercedesa-AMG GT można już zamawiać w polskich salonach Mercedes-Benz; pierwsze samochody trafią do odbiorców w kwietniu przyszłego roku.

Mercedes-AMG GT (C 190) 2014