MERCEDES-BENZ: PROGRAM “MÓJ ELEKTRYK” ZASTĄPIONY PRZEZ “SZYBKI START”

Mercedes-Benz Leasing Polska we współpracy z Mercedes-Benz Polska oferuje elektryczne SUV-y EQA i EQB w promocyjnym finansowaniu!

W związku z czasowym wyczerpaniem środków w ramach programu „Mój elektryk” w ścieżce leasingowej Mercedes-Benz Leasing Polska we współpracy z Mercedes-Benz Polska przygotował specjalną ofertę finansowania elektrycznych SUV-ów EQA i EQB dla przedsiębiorców oraz klientów indywidualnych.


Zobacz relacje:

HYUNDAI: AUTORSKI PROGRAM DOPŁAT DO ELEKTRYKÓW
 

UŻYTKOWE


 

Zabezpiecza ona dotację z programu bez względu na jego dalsze utrzymanie lub kształt. Oferta jest realizowana w ramach ścieżki „Szybki Start”, co oznacza, że procesem związanym z otrzymaniem dotacji „Mój elektryk” zajmuje się Mercedes-Benz Leasing Polska – klient nie musi czekać na dotację ani pokrywać wartości dofinansowania przed jej otrzymaniem. Zainteresowani mogą skorzystać z elastycznego, wyjątkowo atrakcyjnego Promocyjnego Leasingu od 102% lub leasingu operacyjnego „Lease&Drive”, w przypadku którego przykładowy egzemplarz EQA 250+ kosztuje 699 zł netto miesięcznie, a EQB 250+799 zł netto miesięcznie.

Kilka tygodni temu, z powodu wyczerpania przydzielonych środków, NFOŚiGW podjął decyzję o czasowym wstrzymaniu naboru w ścieżce leasingowej programu do 31 grudnia 2024 r. Teoretycznie wnioski o skorzystanie z programu będzie można ponownie składać w 2025 r., kiedy ma on wznowić działalność z nowym źródłem finansowania, obejmując również samochody zakupione w drugiej połowie 2024 r.

Mercedes-Benz Polska udzieli na zakup EQA lub EQB dodatkowego rabatu w wysokości uprzednio przysługującej dotacji (18 750 zł lub 27 000 zł netto).

Co istotne, oferowane produkty finansowe opierają się na ścieżce „Szybki Start”, w ramach której klient może uruchomić umowę leasingową bez konieczności oczekiwania na przyznanie dotacji lub jej uiszczania jej z góry do czasu zwrotu środków. Kwotę dotacji pokrywa Mercedes-Benz Leasing Polska, co maksymalnie upraszcza cały proces. W skrócie: oferta Mercedes-Benz Leasing Polska gwarantuje utrzymanie warunków programu „Mój elektryk”, jakby ten dalej działał, niezależnie od jego utrzymania lub modyfikacji w 2025 r.

Zarówno Promocyjny Leasing od 102% (dla przedsiębiorców), jak i leasing operacyjny „Lease&Drive” (dla przedsiębiorców i klientów indywidualnych) obejmuje EQA i EQB z roczników 2023 oraz 2024 i pozwala na elastyczny dobór warunków wpłaty wstępnej, okresu leasingowania oraz oprocentowania (zmienne lub stałe).

Modele EQA i EQB zostały niedawno wszechstronnie zmodernizowane. Oba wyróżniają się jeszcze korzystniejszą aerodynamiką, co owocuje niższym zużyciem prądu przy wyższych prędkościach. Do poprawy efektywności przyczyniają się również opony zoptymalizowane pod kątem oporów toczenia. Lista nowości zawiera także m.in. nagłośnienie z technologią Dolby Atmos, która zapewnia muzyce więcej przestrzeni, przejrzystości i głębi, dostosowując się do środowiska odtwarzania.

Dynamiczna stylistyka sygnalizuje, że EQA ma do zaoferowania mnóstwo frajdy z jazdy. Większy EQB w nadwoziu kompaktowego SUV-a kryje wyjątkowo przestronne wnętrze, z maksymalnie siedmioma fotelami. Oba elektryczne kompakty Mercedesa łączy wysoka pozycja za kierownicą, typowa dla SUV-ów – nie tylko wygodna przy wsiadaniu i wysiadaniu, lecz także zapewniająca dobrą widoczność we wszystkich kierunkach. Użyteczność jest zresztą jedną z mocnych stron obu tych serii modelowych. Pięciomiejscowy EQA standardowo oferuje trójdzielne składane oparcie tylnej kanapy, a jego bagażnik mieści od 340 do 1320 litrów. Siedmiomiejscowy EQB odpowiada na szczególnie różnorodne wymagania transportowe. Z dwóch siedzeń w trzecim rzędzie mogą korzystać osoby o wzroście do 1,65 m, można tam także zamontować foteliki dziecięce. Pojemność bagażowa bazowo wynosi 495 lub 465 litrów (odpowiednio, dla wersji 5- i 7-miejscowej), a maksymalne – 1710 lub 1620 litrów, co odpowiada standardom średniej klasy kombi.

Zaawansowany napęd elektryczny w połączeniu z inteligentną nawigacją umożliwia efektywną jazdę i, zależnie od wersji, zapewnia nawet 560 km zasięgu w realistycznym cyklu WLTP. Codzienną eksploatację elektrycznych modeli Mercedes-Benz ułatwia także korzystna, płaska krzywa ładowania – nie chodzi tu wyłącznie o maksymalną moc szybkiego ładowania prądem stałym (DC), ale o utrzymywanie stosunkowo wysokiej mocy w szerokim zakresie pojemności akumulatora. Sprawia to, że proces uzupełniania energii przebiega szybko przy różnym stopniu napełnienia baterii, nawet powyżej 80% – co stanowi rzadki przypadek w świecie aut elektrycznych. Kolejnym atutem jest rozbudowana rekuperacja, która pozwala skutecznie odzyskiwać energię w trakcie wytracania prędkości. Co więcej, wersje EQA 250+ i EQB 250+ mają baterię o użytecznej pojemności zwiększonej do 70,5 kWh.