MERCEDES – BENZ NA CZELE NOWEGO RANKINGU CENNYCH MAREK

Brytyjska firma doradcza Brand Finance opublikowała przygotowywaną przez siebie najnowszą edycję cenionego rankingu Global 500 2020.

Mercedes- Benz zdołał zwiększyć wartość swojej marki i po raz kolejny zdobył tytuł najcenniejszej marki samochodów na świecie.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Trójramienna gwiazda okazała się również najcenniejszą marką B2C w Europie. W trakcie tegorocznego badania przeanalizowano 500 marek. Mercedes- Benz, z wartością marki wycenioną na 65 miliardów dolarów (o 7,8 proc. więcej niż w 2019 r.), w najnowszej edycji pełnego rankingu zajmuje 11. miejsce, co oznacza, że poprawił swoją zeszłoroczną lokatę o dwie pozycje.

Poza rozwojem marki i wzrostem sprzedaży o awansie w rankingu zadecydowały charakterystyczne dla Mercedesa cechy, takie jak jakość premium oraz siła innowacji.

– Po awansie w rankingu Best Global Brands firmy Interbrand jesteśmy dumni, że Mercedes- Benz kontynuuje postęp również w zestawieniu Global 500 2020. To efekt świetnych wyników pracy całego zespołu, a jednocześnie zachęta do ponownego bycia na czele w przyszłym roku – powiedziała Bettina Fetzer, szefowa marketingu Mercedes- Benz Cars.