Mercedes-AMG GT 4-drzwiowe Coupe po ostatnich modyfikacjach jest oferowany z jeszcze szerszą gamą wyposażenia, a także z większymi możliwościami indywidualizacji.
Klienci mogą na przykład wybierać spośród dodatkowych wzorów obręczy kół, wersji tapicerki i wykończenia oraz lakierów nadwozia. Ponadto do oferty trafia ekskluzywna edycja AMG. Zmodyfikowane zawieszenie gwarantuje większą rozpiętość pomiędzy sportowym charakterem a komfortem.
Zobacz także:
Sześciocylindrowe warianty AMG GT 4-drzwiowego Coupe można już zamawiać, a pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach w 4 kwartale 2021 roku. Ich ceny startują od 455 400 zł brutto.
Mercedes-AMG GT 4-drzwiowe Coupe przyciągnął już szeroką i wierną rzeszę fanów. Sukces jego koncepcji wynika między innymi z rozbudowanej gamy opcji indywidualizacji. Po najnowszej modernizacji klienci mają do wyboru poszerzoną paletę elementów wyposażenia, pozwalających na jeszcze precyzyjniejsze dostosowanie swojego GT 4-drzwiowego Coupé do osobistych wymagań.
Lista odcieni nadwozia wzbogaciła się o nowe kolory: niebieski spectral metalik oraz matowy niebieski spectral magno. W rezultacie paleta obejmuje teraz trzy matowe lakiery, pięć metalizowanych i dwa lakiery niemetalizowane. Nabywcy poszukujący jeszcze bardziej wyrazistego, sportowego wyglądu mogą wybrać nowy opcjonalny pakiet AMG Night II, zawierający liczne zewnętrzne akcenty w kolorach ciemnego chromu i czerni.
Kolejną nowością jest połączenie pakietów Night oraz wykończenia nadwozia z elementami z włókna węglowego, a także możliwość zmodyfikowania przedniego zderzaka wersji 6-cylindrowych na wzór wariantów z jednostkami o 8 cylindrach.
Do gamy wzorów obręczy AMG dołączyły m.in. nowe 20-calowe felgi z lekkich stopów z dziesięcioma podwójnymi ramionami oraz stylizowane, sportowe 21-calowe kute obręcze z pięcioma podwójnymi ramionami. Odmiany 6-cylindrowe są teraz na życzenie dostępne z czerwonymi zaciskami hamulcowymi. Zestrojone na nowo zawieszenie AMG RIDE CONTROL+ jeszcze precyzyjniej dostosowuje swoją pracę do różnych warunków drogowych i poszczególnych programów jazdy, dzięki czemu oferuje szerszą rozpiętość pomiędzy komfortem jazdy a dynamiką prowadzenia.
Także we wnętrzu AMG GT 4-drzwiowe Coupe zapewnia dodatkowe możliwości indywidualizacji – to zasługa nowych kolorów i licznych wersji wykończenia. W kokpicie uwagę zwraca również nowa kierownica AMG Performance z charakterystycznymi, podwójnymi ramionami oraz harmonijnie zintegrowanymi panelami dotykowymi.
Szczególną atrakcją w gamie zaktualizowanego AMG GT 4-drzwiowego Coupe jest nowa specjalna edycja AMG, dostępna w połączeniu z dowolną wersją silnikową. Obejmuje ona pakiet stylizacyjny V8, ekskluzywny ciemnoczerwony lakier czerwień rubelitu, pakiet elementów nadwozia z błyszczącym, chromowanym wykończeniem oraz nowe 21-calowe kute obręcze AMG z lekkich stopów z pięcioma podwójnymi ramionami w kolorze srebrnym (lśniące wykończenie).
Model |
Moc maks. |
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym* |
Emisje CO2 w cyklu mieszanym* |
Cena od |
AMG GT 43 |
270 kW/367 KM |
8,3-8,5 l/100 km |
226-209 g/km |
455 400 zł |
AMG GT 43 4MATIC+ |
270 kW/367 KM |
8,6-8,7 l/100 km |
226-209 g/km |
474 100 zł |
AMG GT 53 4MATIC+ |
320 kW/435 KM |
8,6-8,7 l/100 km |
226-209 g/km |
578 800 zł |