Od ich nowego auta wspanialsza jest tylko ich przyjaźń: od teraz Charlie Brown i Snoopy będą podróżowali Mercedesem Klasy V.
Mercedes-Benz Vans wspiera europejską promocję filmu „Fistaszki” – pierwszej trójwymiarowej ekranizacji kultowego komiksu – specjalną kampanią marketingową.
Zobacz także:
– Cieszymy się, że nasza Klasa V może towarzyszyć premierze nowego filmu „Fistaszki”. Wierzymy, że największy z osobowych Mercedesów świetnie pasuje do zabawnych perypetii Charliego, Snoopy’ego i spółki – tak lubianych przez małych i dużych. Zwłaszcza rodziny doceniają wysoki poziom bezpieczeństwa Klasy V i jej komfortową, przestronną kabinę, połączone z dynamiczną stylizacją – mówi Nicolai Berger, szef komunikacji marketingowej i informacji produktowych Mercedes-Benz Vans.
Głównym elementem kampanii marketingowej jest specjalna reklama Klasy V pt. „Snoopy i jego wielka wyprawa. Dołącz do niej”. Snoopy, Charlie Brown i pozostali bohaterowie „Fistaszków” wyruszają w niej w podróż swoją klasą V. Kolejnym elementem będzie zorganizowana przez wytwórnię 20th Century Fox trasa promocyjna „Fistaszków” – w ramach wyprawy ekipa filmowa objedzie specjalnie oklejonym autem niemal całe Niemcy.
O filmie „Fistaszki”
„Fistaszki” to pierwszy animowany film 3D bazujący na kultowym komiksie autorstwa Charlesa M. Schulza. Za jego produkcję odpowiada studio Blue Sky i jedna z najsłynniejszych wytwórni filmowych – 20th Century Fox. Premiera „Fistaszków” w polskich kinach odbędzie się 1 stycznia 2016 r.
Charlie Brown, Snoopy, Lucy, Linus i reszta gangu „Fistaszków” debiutują na wielkim ekranie w nowym wydaniu, w najnowocześniejszej animacji 3D.
Charlie Brown, najbardziej uroczy nieudacznik i pechowiec na świecie, wyrusza w heroiczną wyprawę, a jego najlepszy przyjaciel – ukochany beagle Snoopy – wznosi się ku niebu, by zmierzyć się ze swoim wielkim przeciwnikiem, Czerwonym Baronem.
Dzięki wyobraźni Charlesa M. Schulza i twórcom „Epoki lodowcowej” ze studia Blue Sky film „Fistaszki” udowodni, że każdy pechowiec ma swoje 5 minut.