MEDIOLAŃSKI TYDZIEŃ DESIGNU Z UDZIAŁEM MARKI PEUGEOT

peugeot-desi1

W słynnej „Zone Tortona” trwa Mediolański Tydzień Designu. Jest to wiodące międzynarodowe wydarzenie poświęcone światowemu wzornictwu. W imprezie, która zakończy się 14 kwietnia bierze udział tradycyjnie marka Peugeot.

Porywające widowisko światło i dźwięk stworzone przez Peugeot Design Lab pozwala zwiedzającym doświadczyć niezwykłego przeżycia artystycznego, które daje przedsmak elektrycznej transformacji producenta.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI

ECO


 

Centralne miejsce na stoisku zajmuje monumentalna figura ambasadora marki Peugeot. Rzeźbę lwa o wysokości 5 m otacza stado 40 „mniejszych braci”.

peugeot-desi2

Podczas tegorocznego tygodnia designu w Mediolanie honorowe miejsce zajmą nowe modele 208 i e-208 oraz samochód studyjny e-Legend Concept wraz z gamą rowerów elektrycznych Peugeot Cycles.

Specjalnie z okazji Mediolańskiego Tygodnia Designu Peugeot Design Lab stworzył dynamiczne widowisko świetlne, wykorzystujące monumentalną figurę ambasadora marki i 40 lwów naturalnej wielkości. Zielono- niebieskie światło ożywia sylwetkę lwa eksponując jego atletyczne, harmonijne kształty. Ten artystyczny show symbolizuje transformację elektryczną producenta. Czerpiąc siłę ze swojej ponad 200-letniej historii marka pewnie wkracza w epokę transformacji energetycznej i elektryfikacji, a jej logo jest tego najlepszym świadectwem.

Lew symbolizuje dumę, potęgę i doskonałość marki. Powstał w studiu projektowym, realizującym strategię global brand design i pracującym dla klientów spoza branży motoryzacyjnej. Głównym zadaniem studia jest projektowanie produktów, usług i opracowywanie projektów koncepcyjnych w różnych sektorach, poza motoryzacją.