Kompaktowy SUV Mazda CX-5 w ubiegłym roku okazał się najpopularniejszym modelem japońskiego producenta w Polsce. Samochód wyróżnia się ciekawym designem i jakością wykonania.
Nowe auto wyposażone jest w technologie SKYACTIV i inteligentny napęd na cztery koła iActiv AWD oraz zaprojektowany tak, by w czasie rzeczywistym reagować na zmieniające się warunki drogowe i zapewnić jak najlepszą trakcję.
Zobacz także:
Wymienione walory docenił Krzysztof Hołowczyc, który prezentuje możliwości Mazdy CX-5 w serii filmów, przygotowanych w zmiennych, zimowych warunkach.
To, że za kierownicą Mazdy CX-5 zasiadł właśnie Hołek – to nie przypadek. Rajdowy Mistrz Europy w przeszłości startował Mazdą 323 4WD, którą w 1991 r. wywalczył tytuł wicemistrza Polski w grupie N.
– Mazda to marka, która jest w moim sercu. To był pierwszy samochód z napędem na cztery koła, którym miałem okazję jeździć – wspomina dziś Krzysztof Hołowczyc.
W ramach współpracy z Hołowczycem powstały trzy filmy, prezentujące design i wyposażenie, technologię SKYACTIV oraz przyjemność jazdy poza asfaltem, jaką daje Mazda CX-5. Wszystkie materiały można obejrzeć na kanale Mazda Polska na Youtube oraz w mediach społecznościowych marki.
Stanowią one część kampanii promującej Mazdę CX-5 oraz wyróżniające ją na tle konkurencji rozwiązania, takie jak rightsizing, czyli zastosowanie silnika o odpowiednio dużej pojemności, dopasowanego do wielkości i przeznaczenia samochodu. Dla przykładu pod maską Mazdy CX-5 może pracować benzynowa jednostka 2.5 Skyactiv-G o mocy 194 KM.
Teraz każdy może zasiąść we wnętrzu Mazdy CX-5 obok rajdowego mistrza i odbyć z nim emocjonującą jazdę testową po mazurskich szutrach. W akcji organizowanej przez Mazda Motor Poland wygraną jest weekendowy wyjazd w towarzystwie Krzysztofa Hołowczyca dla trzech osób. Aby wziąć udział w rywalizacji wystarczy wejść na specjalnie przygotowaną stronę i do 12 marca odpowiedzieć na pytanie konkursowe.