MAZDA: SZYMON SOŁTYSIK NOWYM DYREKTOREM PR W POLSCE

szymonso1

Nasz kolega dziennikarz, Szymon Sołtysik objął funkcję dyrektora PR Mazda Polska. W ramach swojego stanowiska będzie odpowiedzialny za opracowanie i wdrożenie strategii PR marki w Polsce, relacje z mediami, komunikację wewnętrzną oraz koordynację projektów specjalnych.

Szymon jest absolwentem dziennikarstwa na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach i już podczas studiów podjął pracę w regionalnym Radiu Flash FM.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

W swojej dwudziestoletniej karierze dziennikarza motoryzacyjnego może pochwalić się pracą w tygodniku „Motor”, „Wysokich Obrotach” – cotygodniowym dodatku motoryzacyjnym do „Gazety Wyborczej”, „Auto-Moto” oraz polskiej edycji miesięcznika „TopGear”, którego był redaktorem naczelnym w latach 2011-2016.

Jak mówi, od dzieciństwa jest zakochany w samochodach, uzależniony od prędkości i dobrych aut, więc podjęcie nowych wyzwań w strukturach Mazda Polska jest dla niego kontynuacją życiowych pasji i przestrzenią do wykorzystania zawodowych kompetencji.

Szymon Sołtysik zastępuje na stanowisku Magdalenę Węglewską, która wiosną dołączyła do zespołu marki w regionie Europa Środkowa i Południowo- Wschodnia. Jako Marketing Communications & PR Director koordynuje działania 17 rynków.

Od momentu rozpoczęcia działalności w czerwcu 2008 r., polski oddział Mazdy wydał klientom ponad 52,5 tys. samochodów, a marka ugruntowała swoją pozycję na rynku, dzięki modelom 6. generacji, opartych na technologiach SKYACTIV i wzornictwie KODO: Dusza Ruchu.

W 2017 roku Mazda wprowadziła do sprzedaży dwa premierowe modele samochodów: MX-5 RF oraz nową CX-5. Mazda dynamicznie rozwija się na polskim rynku, obecnie sieć sprzedaży obejmuje 31 salonów i 42 serwisy.

Szymonowi gratulujemy i życzymy samych sukcesów!