Mazda Motor Poland oficjalnie rozpoczęła sprzedaż samochodów w czerwcu 2008. Od tego czasu z autoryzowanych salonów wyjechało na polskie drogi ponad 20 tysięcy Mazd.
Największą popularność wśród klientów zdobyły: Mazda6 (7 257 sprzedanych egzemplarzy), zaraz za nią Mazda3 (5 614 szt.) i Mazda CX-5 (2 624 szt.).
Zobacz także:
ROZMAITOŚCI
W czerwcu 2008 r. działało 11 autoryzowanych punktów dealerskich i dodatkowo 17 autoryzowanych stacji obsługi (ASO), a dziś sieć obejmuje 30 punktów dealerskich i 13 ASO.
– Cieszy nas przede wszystkim ogromny sukces modeli nowej generacji SKYACTIV Mazdy – to zdecydowanie przełom dla marki w ciągu tych 6 lat. Strategia Mazdy – przełamywania konwencji, aby czynić świat lepszym – zdobywa zwolenników, a technologie SKYACTIV przekonały naszych klientów, że Mazda to nie tylko piękne samochody, ale również ekonomiczne silniki i najwyższy poziom bezpieczeństwa. Przyciągamy też coraz więcej klientów z segmentu premium. Analizując zamówienia przewidujemy w tym roku sprzedaż 7 tysięcy samochodów – podkreśla Łukasz Paździor, dyrektor zarządzający Mazda Polska.
Rejestracje modeli Mazda w Polsce (01.06.2008 – 31.05.2014 r.)
– Mazda6: 7 257
– Mazda3: 5 614
– Mazda CX-5: 2 624
– Mazda2: 2 222
– Mazda CX-7: 1 414
– Mazda5: 579
– Mazda MX-5: 335
– Mazda CX-9: 321
– razem: 20 341