Aż 1203 samochody trafiły w sierpni w ręce klientów za pośrednictwem sieci dealerskiej – to rekordowy miesięczny wynik dla Mazdy Motor Poland.
Tak dużego popytu w historii japońskiej marki w Polsce jeszcze nigdy nie było. A warto dodać, że w statystykach systemu CEPiK ogólny wynik dla marki był nawet wyższy i osiągnął nienotowany dotąd poziom 1334 rejestracji.
Zobacz także:
– Rekordowe wyniki sprzedaży nowych samochodów w Polsce w sierpniu to w dużej mierze efekt homologacji WLTP, czyli nowych norm pomiaru emisji spalin, obowiązujących od 1 września. W przypadku Mazdy wszystkie aktualnie produkowane modele jeszcze przed wakacjami pomyślnie przeszły homologację według nowej normy emisji Euro 6D-TEMP. Nasz sierpniowy rekord nie był zatem inspirowany specjalnymi ofertami wyprzedażowymi czy rejestracjami na dealerów, by po wejściu nowych norm można było wprowadzić samochody na rynek, jak to było praktykowane przez wielu importerów. Sierpień przyniósł nam nie tylko satysfakcję z liczby sprzedaży samochodów, ale także jakościowych wskaźników handlowych. Nowa Mazda6 wróciła na podium wśród najchętniej wybieranych modeli naszej marki w Polsce. W pierwszej trójce w rankingach sprzedaży znajduje się także Mazda CX-3, która niedawno poddana została zmianom modelowym oraz najchętniej kupowana w pierwszej połowie roku Mazda CX-5 – podkreśla Łukasz Paździor, Dyrektor Generalny Mazda Motor Poland.
Jesień to dla całej branży motoryzacyjnej okres intensyfikacji działań sprzedażowych – sieć dealerska Mazdy w Polsce jest przygotowana do obsługi zwiększonego ruchu. Kampanii reklamowej towarzyszą precyzyjne działania wspierające jakość obsługi w salonach, w tym program jazd testowych na które zapisywać można się za pośrednictwem strony internetowej mazda.pl.
Oferta modelowa marki obejmuje miejską Mazdę 2, kompaktową Mazdę 3, elegancką i komfortową nową Mazdę 6, uniwersalnego crossovera CX-3 oraz rasowego SUV-a CX-5, a także najpopularniejszego roadstera na rynku – MX-5 w odmianach Soft Top i RF.