Od maja b.r. we wszystkich autoryzowanych serwisach Mazdy w Polsce działa internetowy system rezerwacji usług Online Service Booking.
Klienci mogą online umówić się na wizytę w serwisie w 40 Autoryzowanych Stacjach Obsługi na terenie kraju oszczędzając czas i poznając od razu przybliżony koszt usługi.
Zobacz relacje:
System rezerwacji dostępny pod adresem https://serwis.mazda.pl jest intuicyjnym rozwiązaniem, które oferuje opcję zarezerwowania terminu wizyty serwisowej. Po wpisaniu numeru rejestracyjnego lub numeru VIN pojazdu oraz najbliższego, lub preferowanego serwisu, użytkownik krok po kroku prowadzony jest przez system rezerwacyjny i może umówić się na przegląd okresowy, naprawę samochodu lub jedną z licznych usług dodatkowych.
Wybór wszystkich usług serwisowych następuje z poziomu wyboru predefiniowanych pól menu i pozwala na sprawne dokonanie rezerwacji, jest też pole do wpisania dodatkowego opisu. W ramach wyboru predefiniowanych operacji system na bieżąco podsumowuje przewidywane koszty wybranych usług. Po wyborze zakresu usług, użytkownik otrzymuje informację o najbliższych, dostępnych terminach w wybranym serwisie. Wystarczy jedno kliknięcie, by umówić się na wizytę.
Rezerwacja usług serwisowych dostępna jest także z poziomu aplikacji MyMazda, która jest usługą zintegrowaną w modelach Mazda3 i Mazda CX-30 (od roku produkcji 2022), Mazda MX-30, Mazda CX-5 (od roku produkcji 2021) i Mazda CX-60.
Zdajemy sobie sprawę z tego, że użytkownicy samochodów Mazda cenią swój czas i coraz częściej sięgają po rozwiązania online, które działają szybko i intuicyjnie. Dlatego wprowadziliśmy możliwość zdalnej rezerwacji wizyty we wszystkich Autoryzowanych Stacjach Obsługi Mazdy w Polsce w oparciu o prosty i przejrzysty mechanizm. Dzięki niemu umówienie wizyty w serwisie może zająć zaledwie minutę, znacznie krócej niż wykorzystanie np. kontaktu telefonicznego. W dodatku można z niego skorzystać o dowolnej porze dnia i tygodnia, nie czekając na otwarcie serwisu. Mazda Online Service Booking uzupełnia wprowadzone wcześniej rozwiązanie SkyVIDEO, za pośrednictwem którego doradca serwisowy prezentuje użytkownikowi samochodu obecnego na przeglądzie podsumowanie czynności serwisowych w krótkich filmach wysłanych na telefon, z ewentualną propozycją przeprowadzenia dodatkowych prac, czy wymiany zużytych czynności i wyceną tych usług. Jesteśmy przekonani, że takie rozwiązania usprawniają korzystanie z naszych serwisów i czynią cały proces obsługi samochodu łatwiejszym i przyjemniejszym – podkreśla Rafał Badowski, Dyrektor Aftersales i Customer Experience w Mazda Motor Poland.
Dodatkowym atutem rezerwacji usług serwisowych online jest możliwość skorzystania z oferty ASO na wybór i rezerwację samochodu zastępczego lub roweru miejskiego na dojazd do pracy, czy powrót do domu na czas przeglądu lub naprawy swojego pojazdu.