W ostatnich dniach działalność rozpoczął nowy salon marki Mazda w Długołęce. Jedno- markowy obiekt został zaprojektowany zgodnie z najnowszymi wytycznymi marki.
Jest zlokalizowany na działce o powierzchni ponad 16 tysięcy m2. Na ekspozycji salonu znajduje się 12 nowych samochodów, oraz 2 dodatkowe miejsca w strefie wydań.
Zobacz także:
Część serwisowa dysponuje aż 17 stanowiskami przeznaczonymi do obsługi posprzedażnej pojazdów oraz dwustanowiskową myjnią. Wysokie standardy jakościowe, komfortowe warunki oraz łatwa dostępność produktów i usług, to podstawowe założenia Grupy Wróbel.
Obiekt w Długołęce został przygotowany do sprzedaży samochodów używanych w ramach programu Mazda Skyselection. Wkrótce w stałej ofercie będzie prezentowanych około 30 samochodów używanych.
Grupa Wróbel związana jest z Mazdą od 2010 roku, kiedy został uruchomiony salon w Opolu, a następnie w Lubinie. Obiekt w Długołęce jest najnowszym salonem i siedzibą spółki WTM Wróbel Sp. z o.o., a także odpowiedzią na potrzeby klientów marki Mazda i rynku.