MAZDA: NOWE MODELE I SUKCES SPRZEDAŻY 2016 W POLSCE

mazda2_ro1

W 2015 roku sprzedano w Polsce 354 975 nowych samochodów osobowych, co stanowi wzrost o 8 procent w porównaniu do 2014 roku. Dla Mazdy minione miesiące okazały się ogromnym sukcesem.

Marka kolejny rok z rzędu odnotowała wzrost sprzedaży – o 24 procent (76 proc. w 2013 r. i 77 proc. w 2014) z wynikiem 9 335 samochodów.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Dzięki temu Mazda awansowała na 14. pozycję w rankingu marek w Polsce i uzyskała 2,6 proc. udziału rynkowego.

Od momentu rozpoczęcia działalności w czerwcu 2008 r. polski oddział Mazdy wydał klientom już 34 626 samochodów. Marka ugruntowała swoją pozycję na rynku, a największy sukces przyniosły modele 6. generacji, oparte na technologii SKYACTIV i wzornictwie KODO: Dusza Ruchu.

W 2015 r. największą popularnością cieszyła się Mazda6 (2 989 zarejestrowane egzemplarze), zaraz za nią Mazda3 (2 932 szt.) i CX-5 (1 795 szt.). Zaraz za podium uplasowała się Mazda CX-3 – ubiegłoroczny debiutant, który do salonów trafił w połowie roku.

mazda2_ro2

– 2015 rok był bardzo intensywny dla Mazdy. Wprowadziliśmy do sprzedaży nową Mazdę2 i CX-3, Mazdę6 i CX-5 2015 oraz czwartą generację MX-5 – wszystkie okazały się sukcesem! Tak dużym, że nawet nie byliśmy w stanie sprostać popytowi na niektóre modele, zwłaszcza CX-3. Cieszy nas ogromnie rosnąca sprzedaż, co ważne – wciąż głównie do klientów indywidualnych, którzy poszukują marki o podobnych wartościach, z własnym pomysłem na motoryzację – podsumowuje Łukasz Paździor, dyrektor zarządzający Mazda Polska.