Mazda, partner wiodący Światowego Szczytu Laureatów Pokojowej Nagrody Nobla w Warszawie, zaprosiła ponad 100 młodych kandydatów na liderów z całego świata do wzięcia udziału w konkursie „Make Things Better”.
Na zwycięzcę czeka nagroda pieniężna w wysokości 10 000 euro, do wykorzystania na promowanie wybranej słusznej sprawy. Jeffrey H. Guyton, prezes i dyrektor generalny Mazda Motor Europe, oraz Wojciech Halarewicz, wiceprezes ds. komunikacji, ogłosili konkurs w trakcie prowadzonych przez Mazdę warsztatów zatytułowanych „Nowoczesne narzędzia promocji” w ramach Akademii Obywatelskiej Instytutu Lecha Wałęsy.
Zobacz także:
ROZMAITOŚCI
MODELE MAZDA6 i CX-5 NA SZCZYCIE NOBLISTÓW
Warsztaty były częścią programu Szczytu Młodzieży 2013.
– Mazda to nowatorska firma, która stale przełamuje konwencje. Skutecznie korzystamy z nowoczesnych narzędzi promocji, aby opowiadać naszą historię i docierać do coraz większej liczby osób, mimo że jesteśmy stosunkowo małą firmą w porównaniu z naszymi dużymi konkurentami. Nagroda »Make Things Better« wspiera młodych liderów w podobnych działaniach, promując projekt zgodny z intencją laureatów Pokojowej Nagrody Nobla, aby zmieniać świat na lepsze – stwierdził Jeffrey H. Guyton podczas warsztatów zorganizowanych w warszawskim Pałacu Kultury i Nauki.
Jeffrey H. Guyton i Wojciech Halarewicz, prowadzący warsztaty „Nowoczesne narzędzia promocji” zorganizowane w ramach Akademii Obywatelskiej, omówili sposoby wykorzystywania nowych kanałów komunikacji do promowania przedsięwzięć mających na celu poprawę jakości życia. Gość specjalny, artysta multimedialny Phil Hansen, zachęcił uczestników do przezwyciężania problemów, dzieląc się swoimi doświadczeniami w walce z drżeniem rąk.
Podczas warsztatów wystąpiła także laureatka Pokojowej Nagrody Nobla Betty Williams. Nagroda „Make Things Better” to wyraz zaangażowania Mazdy na rzecz realizowania zobowiązań w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu.
Ponadto, przedstawiciele Mazdy – Jørgen Olesen i Wojciech Halarewicz – w przeddzień ogłoszenia konkursu, wygłosili także wykład w Szkole Głównej Handlowej, czołowej uczelni ekonomicznej w Polsce. Pragnąc w pełni skorzystać z obecności w Warszawie podczas tegorocznego Szczytu Laureatów Pokojowej Nagrody Nobla, podzielili się ze studentami swoimi opiniami na temat tego, co sprawia, że Mazda jest innowacyjną marką, oraz w jaki sposób wpływa to na strategię komunikacyjną firmy.