MAZDA: FLAGOWY MODEL MAZDA6 PRZESZEDŁ MODERNIZACJĘ

Mazda poinformowała o nowych udoskonaleniach swojego flagowego modelu Mazda6.

Zmiany modelowe obejmują wprowadzenie specjalnej edycji Mazdy 6 20th Anniversary. Wersja ta ma upamiętnić 20. rocznicę wprowadzenia na rynek pierwszej generacji modelu Mazda6.


Zobacz także:

VOLKSWAGEN: KONCEPCYJNY ID. XTREME ZAWITAŁ DO WARSZAWY

ROZMAITOŚCI


 

We wszystkich wersjach gamy Mazdy 6 poprawiono komfort jazdy poprzez dodanie systemów wspomagania kierowcy i elementów zwiększających wygodę prowadzenia, ponadto wzbogacono model o nowe edycje specjalnelimitowaną Mazda6 20th Anniversary oraz wersję Homura. W ramach obecnych zmian modelowych odświeżono poszczególne wersje wyposażenia.

Mazda6 idealnie wpisuje się w hasło marki, jakim jest radosne „Zoom-Zoom”. Ten model segmentu D uosabia radość z jazdy od samego początku, czyli od maja 2002 roku, kiedy to na rynek trafiła pierwsza generacja tej serii (w Japonii nazywa się Atenza). Mazda6 przeszła dwie kompleksowe zmiany konstrukcyjno-stylistyczne po to, aby konsekwentnie dostarczać przyjemności z jazdy; radości stanowiącej nieodłączną wartość, której wszyscy szukamy w samochodzie.

Z okazji dwudziestolecia istnienia tego modelu, jako wyraz uznania dla lojalnych klientów, Mazda wprowadza limitowaną edycję 20th Anniversary. Doskonałe wykonanie i stylowa sylwetka sprawiają, że auto prezentuje się dostojnie i dostarcza wyjątkowych wrażeń podczas prowadzenia dzięki ciągłym usprawnieniom technicznym na przestrzeni dwóch dekad. Teraz, kulminacyjnym efektem wszystkich dotychczasowych starań jest funkcjonalnie auto, którego 100 egzemplarzy trafi na polski rynek.

Z kolei wersja specjalna Homura stanowi kolejny etap ewolucji tej popularnej linii zapoczątkowanej pod koniec 2020 roku. Oprócz niepowtarzalnych detali wewnątrz i na zewnątrz pojazdu, zmodernizowana wersja modelu Homura charakteryzuje się charakterystycznymi czarnymi przednimi i tylnymi skrzydłami, czarną dolną listwą przedniego zderzaka oraz czarnymi relingami dachowymi, dodatkowo podkreślającymi sportowy pazur tej linii.

Mazda pragnie tworzyć silne więzi z klientami, dlatego koncentruje się na kwintesencji motoryzacji, czyli przyjemności z jazdy, z czym nierozłącznie związane jest zaangażowanie marki w dbałość o środowisko naturalne, wzbogacanie pozytywnymi wrażeniami życia innych i budowanie wspierającego się wzajemnie społeczeństwa.