Polscy właściciele i użytkownicy Mazdy CX-60 od początku października mogą skorzystać z bezpłatnej usługi odebrania ich samochodu przez autoryzowany serwis Mazdy.
Serwis odbierze samochód spod wskazanego adresu i dostarczy go z powrotem po wykonaniu okresowego przeglądu. Alternatywą dla osób osobiście przyjeżdżających na przegląd jest bezpłatny samochód zastępczy na czas serwisu lub voucher na taksówkę.
Zobacz relacje:
SHELL: ULEPSZONA FORMUŁA PALIW PREMIUM V-POWER
Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że klienci wybierający samochody z najwyższej półki, a do takich należy Mazda CX-60, najbardziej cenią sobie swój czas, komfort i bezproblemowe doświadczenie. Dlatego przygotowaliśmy rozwiązanie, które pozwoli im korzystać ze swojego samochodu bez odciągania od codziennych zajęć. Na razie door-to-door oferujemy użytkownikom Mazdy CX-60, ale w przyszłości rozważamy rozszerzenie tego rozwiązania także na kolejne modele Mazdy – mówi Rafał Badowski, Dyrektor Posprzedaży w Mazda Motor Poland. Usługa door-to-door uzupełnia wprowadzone wcześniej udogodnienia, takie jak Online Sevice Booking – rezerwację wizyty w serwisie w dowolnym czasie z poziomu komputera lub smartfona, a także SkyVideo – film z raportem na temat stanu technicznego samochodu podczas przeglądu z możliwością zdalnego zdecydowania o wykonaniu dodatkowych czynności lub zakupu rekomendowanych akcesoriów – dodaje Badowski.
Usługę door-to-door oferują każdy z 40 autoryzowanych serwisów Mazdy w Polsce dla posiadaczy Mazdy CX-60 na czas przeglądu okresowego, niezależenie od wieku samochodu. Dla zachowania pełnej mobilności można połączyć ją za dopłatą z dostarczeniem samochodu zastępczego przez serwis. Usługa door-to-door realizowana jest w odległości do 20 km od Autoryzowanego Serwisu Mazdy, a możliwość skorzystania z samochodu zastępczego uzależniona jest od jego dostępności w danym momencie.