Importer marki Maxus w Polsce oferuje swój flagowy dostawczy model – Maxus Deliver 9 – w wyjątkowej cenie.
Obecnie ten najlepiej wyposażony samochód dostawczy na polskim rynku kosztuje jedynie 99 900 zł netto, co czyni go jednym z najtańszych pojazdów w swojej klasie. Maxus w swojej sieci autoryzowanych dealerów oferuje również wynajem tego modelu w cenie od 631 zł netto miesięcznie, przy dwuletniej umowie.
Zobacz także:
VOLKSWAGEN: MOŻNA JUŻ ZAMAWIAĆ NOWEGO TRANSPORTERA I CARAVELLE
Maxus Deliver 9 to nie tylko lider w swojej kategorii pod względem ceny, nie ma także konkurencji, jeśli chodzi o wyposażenie standardowe. W porównaniu z rywalami z segmentu, Maxus Deliver 9 oferuje znacznie więcej za niższą cenę. W standardzie klienci otrzymują m.in. zaawansowane systemy bezpieczeństwa, nowoczesny system multimedialny oraz przestronne i komfortowe wnętrze. Maxus Deliver 9 jest także niezwykle wytrzymały, a koszty eksploatacji są bardzo niskie.
Naszym celem jest dostarczanie samochodów wysokiej jakości w bezkonkurencyjnej cenie i ze świetnym finansowaniem. Maxus Deliver 9 to model, który wyróżnia się także bardzo bogatym wyposażeniem, czego nie oferuje konkurencja. Jesteśmy przekonani, że ta oferta spotka się z ogromnym zainteresowaniem na polskim rynku – mówi Yaroslav Gural, przedstawiciel importera marki Maxus w Polsce.
Maxus Deliver 9 to idealne rozwiązanie dla firm, które oczekują od pojazdów dostawczych nie tylko niskiej ceny, lecz także niezawodności, funkcjonalności i komfortu na najwyższym poziomie. Z tak atrakcyjną ofertą, Maxus Deliver 9 ma szansę stać się numerem jeden na rynku samochodów dostawczych w Polsce. Do jego atutów należy długa gwarancja – na 5 lat z limitem do 160 tys. km, co najlepiej świadczy o jego trwałości. Gwarancja na perforację blachy wynosi 10 lat.
Auto jest napędzane nowoczesnym silnikiem wysokoprężnym z turbodoładowaniem i wtryskiem common rail. 150 KM i 375 Nm zapewniają bardzo dobre osiągi przy niskim zużyciu paliwa. Napęd jest przenoszony na przednie koła za pośrednictwem sześciostopniowej, manualnej skrzyni biegów. Zarówno jednostka napędowa, jak i skrzynia biegów to konstrukcje własne, opracowane przez inżynierów SAIC. Silnik spełnia wymagania najnowszej normy Euro 6E, więc będzie mógł się poruszać także w strefach czystego transportu, które będą obowiązywać w coraz większej liczbie miast.
Maxus Deliver 9 imponuje bogatym wyposażeniem standardowym – w bazowej wersji znalazły się m.in. takie elementy, jak sześć poduszek powietrznych, system ESP, kamera cofania, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, asystent ruszania pod górę HHC, system ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu i pojazdach w martwym polu lusterek oraz tempomat. O komfort dbają także należące do standardu: klimatyzacja, elektrycznie sterowane szyby i lusterka, podgrzewane fotele, wielofunkcyjna kierownica czy system multimedialny z 12,3-calowym ekranem dotykowym z Apple CarPlay i Android Auto, a także tunerem DAB. Kabina modelu Deliver 9 jest przestronna i ergonomiczna, a także znakomicie wygłuszona, co gwarantuje wysoki komfort zarówno kierowcy, jak i pasażerom. Poziom hałasu w kabinie to zaledwie 47 dB – to wynik zbliżony do samochodów osobowych. Konkurencyjne auta dostawcze są znacznie głośniejsze, w niektórych modelach sięga on 52 dB (różnica 3 dB oznacza dwukrotnie większe natężenie hałasu).
W polskiej ofercie dostępne są furgon oraz podwozie do zabudowy. Ta pierwsza odmiana w wersji L3H2 ma 594 cm długości, 206,2 cm szerokości i 253,5 cm wysokości. Jej ładowność wynosi 1185 kg, a objętość przestrzeni ładunkowej – 11,55 m3. Podwozie do zabudowy ma długość 6,2 m, a jego ładowność wynosi 1445 kg. Obie odmiany Maxusa Deliver 9 mogą holować przyczepę o masie do 2800 kg, podczas gdy większość konkurencyjnych samochodów ma możliwości o 300 kg mniejsze.