Grupa Masterlease wydała w 100-tysięczne auto w swojej historii. Land Rover Discovery Sport trafił w ręce klienta prowadzącego 1-osobową działalność gospodarczą. To pokazuje, że świadomość mikrofirm i indywidualnych klientów o korzyściach wynikających z leasingu z serwisem jest coraz większa.
Produkty z serwisem to trend na rynku leasingu samochodów osobowych w Polsce. Jakie korzyści płyną z takiego rozwiązania?
Zobacz także:
Niski udział własny, przyjazne procedury likwidacji szkód komunikacyjnych, atrakcyjna cena usług dodatkowych rozłożona w ratach miesięcznych, opieka Centrum Technicznego w całym okresie trwania umowy – to główne zalety leasingu z serwisem, który jest najbardziej popularny produktem wśród mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. W 2015 r. aż 70 proc. z 11 tysięcy wszystkich sfinansowanych aut Masterlease wydała właśnie firmom z sektora MŚP. Tradycyjny trzon tego biznesu w poprzednich latach stanowiły duże kontrakty zapewniające wynajem floty i usługi dla korporacji.
– 100 000 wydanych aut w 20-letniej historii naszej firmy, to dla nas to powód do dumy i wielka satysfakcja, a przede wszystkim dowód na zaufanie, którym obdarzają nas klienci. Stale pracujemy nad nowoczesnym podejściem do naszej oferty. Staramy się szybko reagować na oczekiwania klientów i potrzeby rynku. Nie dziwi nas, że auto nr 100 000 trafiło w ręce mikroprzedsiębiorstwa. Coraz więcej klientów z tej grupy dostrzega to, co wiele lat temu dostrzegły duże firmy. Dzięki skali naszego działania, możemy być bardzo efektywni w przejmowaniu całości spraw związanych z użytkowaniem i finansowaniem samochodu. Oferujemy nasze usługi w całym kraju w 17 naszych oddziałach, dzięki czemu jesteśmy bardzo blisko mniejszych przedsiębiorstw, nie tylko dużych korporacji z siedzibą w Warszawie. Oczywiście, nie odchodzimy od korporacji, ale zauważamy rosnące potrzeby mikrofirm i klientów indywidualnych, stąd dedykowany im leasing z serwisem i usługami dodanymi w pakiecie – mówi Jakub Kizielewicz, nowy Prezes Zarządu spółek z Grupy Masterlease.
Stutysięcznym klientem Grupy Masterlease jest Paweł Skawiński, właściciel trójmiejskiej firmy, która zapewnia obsługę techniczną związaną z koncertami, imprezami muzycznymi i eventami o nazwie Svoboda Multimedia.
– W naszej branży liczy się wygoda i przestrzeń, świetny wygląd jest dodatkowym atutem. Land Rover to takie auto, które z pewnością przyda się w firmie, a duży udźwig haka pozwoli bez problemu w pełni korzystać z mojej pasji sportów wodnych. Usługę sfinansowania i obsługi przez Masterlease polecił mi kolega z branży, który sam jest ich klientem. To bardzo wygodna formuła. Zdecydowana większość spraw związanych z samochodem mnie nie zajmuję. Tankuję i ruszam w drogę! – mówi Paweł Skawiński.
Symboliczne wydanie 100 000 auta w ręce 1-osobowej firmy sygnalizuje także, że kompleksowe usługi, dotychczas dedykowane dla biznesu przenoszone są na coraz mniejsze przedsiębiorstwa a następnie na klientów indywidualnych. Firmy leasingowe otwierają się na tę grupę konsumentów. W Polsce ta forma leasingu wciąż jest nowością, jednak uznawana jest za najbardziej perspektywiczny segment całego rynku leasingu. Masterlease jest jedną z niewielu firm, która pracuje nad rozwojem oferty dla klienta detalicznego.
Auto na abonament, czyli oferta dla klienta indywidualnego, to sposób na użytkowanie nowego samochodu bez konieczności kupowania go za gotówkę czy na kredyt. Oznacza to w praktyce dostęp często do wszystkich modeli producenta wraz z całkowitym serwisem i pakietem usług.