Marka Continental, reprezentowana w naszym, kraju przez firmę Continental Opony Polska, otrzymała prestiżowy tytuł Superbrands 2018 i znalazła się w gronie firm, które cieszą się doskonałą reputacją oraz rozpoznawalnością wśród konsumentów.
Po raz pierwszy w historii nagrody przyznawali wyłącznie konsumenci. Producent ogumienia oraz wiodący dostawca rozwiązań dla motoryzacji, zwyciężył w kategorii „motoryzacja – opony i części samochodowe”.
Zobacz także:
Superbrands, międzynarodowa organizacja działająca od ponad 20 lat w 87 krajach świata, wyłoniła najsilniejsze i najbardziej rozpoznawalne na polskim rynku marki.
– Od początku istnienia Continental w Polsce, czyli od ponad 20 lat, dostarczamy na rynek doskonałe opony i zaawansowane technologicznie rozwiązania, które czynią jazdę samochodem bardziej komfortową i bezpieczniejszą. Cieszy nas, że są one doceniane nie tylko przez specjalistów branżowych, ale przede wszystkim klientów, którzy potrafią być bardzo surowi w swoich ocenach. Dziękujemy wszystkich konsumentom za zaufanie i tak pozytywną ocenę marki – powiedziała Ewa Ostapczuk- Wasilewska, Event, Media & Communications Manager w Continental Opony Polska.
Badanie przeprowadzane przez Superbrands jest największym badaniem siły marki w Polsce. W tej edycji o opinie zapytano ponad 10 000 konsumentów i łącznie przebadano blisko 2 000 marek. Kluczowym czynnikiem, który decydował o przyznaniu wyróżnień, był indeks siły marki. Szacuje się go na podstawie różnicy między wynikiem polecania a odradzania danej marki.
O silnej pozycji oraz renomie marki Continental świadczą nie tylko wyniki badania Superbrands, ale także opinie ekspertów. Od 10 lat opony Continental otrzymują najlepsze oceny niemal w każdym liczącym się teście ogumienia.
Ponad 700 rekomendacji niezależnych instytucji i magazynów branżowych dowodzą, że produkty tego wiodącego dostawcy dla branży motoryzacyjnej zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa, komfort jazdy i właściwości jezdne, a także sprawdzają się nawet w najtrudniejszych warunkach drogowych. Nie dziwi zatem fakt, że marka jest jedną z najczęściej wybieranych przez producentów aut w Europie – obecnie niemal co trzeci samochód wytwarzany na starym kontynencie opuszcza fabrykę na oponach Continental.