Z początkiem stycznia 2019 roku stanowisko dyrektora marketingu Ford Polska objął Mariusz Jasiński. Przez ostatnie 6 lat kierował działem public relations firmy.
Był odpowiedzialny za kreowanie i egzekucję działań związanych z komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną marki w naszym kraju.
Zobacz także:
Na nowym stanowisku Jasiński będzie odpowiedzialny między innymi za kreowanie, planowanie i realizację strategii oraz taktycznych działań marketingowych, budżetów oraz planów marketingowych, strategicznych i taktycznych programów marketingowego wsparcia sprzedaży Ford Polska.
– W głębi serca zawsze byłem, jestem i będę marketingowcem. To moją pasja, a nie tylko zawód. Z tym większą przyjemnością obejmuję stanowisko dyrektora marketingu. Przed nami wiele wyzwań, które niesie za sobą rynek i globalne zmiany w zachowaniach i preferencjach klientów. Jestem przekonany, że z tak doświadczonym zespołem wysokiej klasy specjalistów naszej firmy, a także Dilerów Forda, uda nam się osiągnąć wszystkie ambitne cele – powiedział Mariusz Jasiński.
Z firmą Ford Polska związany jest od 1998 roku i w tym czasie piastował różne odpowiedzialne stanowiska również w dziale marketingu. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, a także Uniwersytetu w Toronto, Six Sigma Academy w Houston oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. W wolnych chwilach uprawia sporty wodne, uwielbia muzykę jazzową oraz sztukę współczesną.