Na Stadionie Narodowym odbyła się konferencja prasowa poświęcona 70. Rajdowi Polski, najważniejszej imprezie w sporcie samochodowym – stanowiącemu rundę Mistrzostw Europy, Polski i Litwy.
W konferencji wzięli udział znakomici zawodnicy, m.in. Maciej Stawowiak, Jan Czyżyk, Krzysztof Hołowczyc, Kajetan Kajetanowicz, Maciej Wisławski, Michał Kościuszko oraz Inessa Tuszkanowa, którzy podzielili się z zebranymi swoimi przeżyciami związanymi z udziałem w najstarszym (po słynnym Rajdzie Monte Carlo) rajdem na świecie.
Zobacz także:
RAJDY
Podczas spotkania przedstawiono informację o nawiązaniu współpracy między Polskim Związkiem Motorowym, a firmą UFA Sports – międzynarodową, agencją działająca w branży marketingu sportowego. Prezes Polskiego Związku Motorowego Andrzej Witkowski ujawnił, że UFA Sports została wybrana przez PZM jako wyłączna agencja marketingowa uprawniona do wszelkich praw o charakterze komercyjnym związanych z zawodami w Mikołajkach.
Agencja będzie się między innymi zajmowała dystrybucją biletów, sprzedażą pakietów sponsoringowych tak jak PZM oraz stworzeniem Oficjalnego Programu Hospitality Rajdu Polski w latach 2013, 2014 i 2015.
Andrzej Witkowski, Prezes PZM: Cieszę się z podjęcia współpracy z UFA Sports. Międzynarodowe doświadczenie tej agencji umożliwi nam stworzenie imprezy według najlepszych, światowych standardów. Spodziewamy się w tym roku najlepszych kierowców, najwyższego poziomu sportowego zawodów i rekordowej liczby kibiców. Rajd jest rundą Mistrzostw Europy, ale nasze aspiracje sięgają Mistrzostw Świata. Naszym zdaniem jest to realne założenie. Jednocześnie nie zamierzamy rezygnować z europejskiego championatu – Rajdy Rzeszowski czy Dolnośląski spełniają w pełni warunki organizacyjne do przeprowadzenia takich imprez.
Nikolaus von Doetinchem, dyrektor zarządzający UFA Sports: Jesteśmy szczęśliwi, że możemy pracować dla Polskiego Związku Motorowego przy tym projekcie. Znając entuzjazm Polaków w odniesieniu do sportów motorowych spodziewamy się wielkiego wydarzenia.
Tomasz Bartoś, dyrektor Rajdu Polski: Tegoroczna trasa odcinków specjalnych została zmieniona w stosunku do lat ubiegłych. Będzie jeszcze ciekawiej! Chcemy przeprowadzić znów wzorcową imprezę, aby ułatwić FIA podjęcie decyzji o przyznaniu nam organizacji cyklu Mistrzostw Świata WRC!
Organizatorzy przewidują ponad 100 tysięcy kibiców na słynnych, szutrowych odcinkach specjalnych na Mazurach. Do tak dużego zainteresowania imprezą przyczyni się start tak znakomitych kierowców jak Robert Kubica, Krzysztof Hołowczyc czy Kajetan Kajetanowicz. Na torze rajdowym w Mikołajkach, gdzie zostanie przeprowadzony Superoes, organizatorzy udostępnią fanom sportów motorowych 8 000 miejsc siedzących, Strefę Hospitality oraz serce rajdu – Fan Park Lotos 70. Rajdu Polski. Na kibiców będzie czekało wiele dodatkowych atrakcji np. transfer do punktów widokowych VIP przy odcinkach specjalnych busem lub łodzią.
W Fan Parku powstanie scena, na której planuje się wiele atrakcji i animacji. Dzięki doświadczeniu w organizacji największych imprez sportowych UFA Sports zadba by każdy kibic mógł doświadczyć wielu pozytywnych emocji podczas tego wyjątkowego wydarzenia sportowego.
W trakcie konferencji prasowej zaprezentowano bilet na Lotos 70. Rajd Polski, rozpoczynając w ten sposób sprzedaż biletów. Oferta dla kibiców zawiera szereg opcji, a sprzedaż biletów będzie prowadzona na stronach: www.rajdpolski.pl, www.ebilet.pl oraz w sklepach sieci Empik. W okresie od czerwca do września bilety będzie można nabyć również w Miasteczku Żeglarskim w Mikołajkach.
Cena biletów zaczyna się od 59 złotych (Rally Pass – 1 dzień), a kończy na 499 złotych (Rally Pass Gold – 3 dni).
Fot.: J. Protas
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.