Podczas salonu samochodowego Los Angeles Auto Show, Mitsubishi Motors Corporation (MMC) ogłosiło światowy debiut nowego pakietu usług w świadczonych ramach samochodowego systemu łączności Mitsubishi Connect.
To zdalne usługi bezpieczeństwa (“Safeguard and Remote Services”). Innowacyjna platforma usług zapewni właścicielom pojazdów bezpieczną i wygodną jazdę oraz będzie w stanie zintegrować się z szeroką gamą samochodowych rozwiązań opartych na systemach łączności.
Zobacz także:
Usługi zdalnego bezpieczeństwa mogą wspomagać kierowców na drogach i poza nimi za pośrednictwem systemów takich, jak automatyczne powiadamianie o kolizjach, pomoc wypadkowa SOS, pomoc drogowa, a także zdalnej łączności z samochodem zapewniającej kontrolę działania układów ogrzewania i klimatyzacji, czy wyszukiwania samochodu. Usługi będą oferowane w nowym modelu Eclipse Cross w Stanach Zjednoczonych, a na kolejnych wybranych światowych rynkach usługi te zostaną udostępnione już w niedalekiej przyszłości.
– Korzystając z Mitsubishi Connect robimy spory krok naprzód, umożliwiając naszym klientom korzystanie z zalet coraz bardziej połączonego świata, a jednocześnie zapewniając im więcej bezpieczeństwa i spokoju ducha w czasie jazdy – powiedział Vincent Cobee, wiceprezes i dyrektor generalny działu strategii produktowej w MMC.
– Mitsubishi Motors z entuzjazmem podchodzi do możliwości dostępnych dzięki systemom łączności samochodowej, zapewniając dzięki nim nowe, zintegrowane i innowacyjne usługi swoim klientom – powiedział Don Swearingen, wiceprezes i dyrektor ds. operacyjnych w Mitsubishi Motors North America.
Zdalne usługi bezpieczeństwa będą oferowane za pośrednictwem prostej subskrypcji obejmującej wbudowany moduł kontroli telematycznej, wyposażony w modem komórkowy 4G LTE i funkcję GPS.
Aplikacja My Mitsubishi Connect zostanie również udostępniona na smartfonach z systemami Android i Apple, by użytkownicy mogli uzyskać dostęp do zdalnych usług bezpieczeństwa za pomocą swoich urządzeń mobilnych. Aplikacja może łączyć się z Amazon Alexa na urządzeniach takich jak Amazon Echo lub z Google Assistant na odpowiednich telefonach z Androidem, iPhone’ach i urządzeniach Google Home.
Targi motoryzacyjne LA Auto Show (LAAS) będą otwarte dla publiczności w dniach 1-10 grudnia br.