LOS ANGELES 2014: AUDI – NOWA ERA W STYLISTYCE MARKI

Das Audi-Showcar fuer Los Angeles ? Aufbruch in eine neue Design-Aera

Audi otwiera nową erę we wzornictwie. Na salonie samochodowym Los Angeles Auto Show, która rozpocznie się 19 listopada, cztery pierścienie zaprezentują pierwszy samochód koncepcyjny, który wyszedł spod ręki nowego szefa stylistów i projektantów marki, Marc’a Lichte.

Dla 45-letniego stylisty, który w lutym 2014 objął stery Audi Design, duże znaczenie mają kluczowe kompetencje Audi – sportowy duch, lekka konstrukcja, napęd quattro.


Zobacz także:

PARYŻ 2014: ZOBACZ GALERIE

SALONY SAMOCHODOWE

Los Angeles 2014


 

Za pomocą nowego języka stylistycznego, pełnego pozytywnych emocji, Marc Lichte przekazuje techniczną kompetencję i bezkompromisową jakość wykonania samochodów z czterema pierścieniami na masce. Teraz, stylistyka jeszcze bardziej wyraża zaawansowaną technikę. Pokazanie nowego samochodu koncepcyjnego na wystawie Los Angeles Auto Show, oznacza nowy początek na polu zarówno zewnętrznej, jak i wewnętrznej stylistyki Audi.

Marc Lichte urodził się 9 sierpnia 1969 w Arnsberg w Nadrenii Północnej-Westfalii. W roku 1996 rozpoczął pracę w koncernie Volkswagen AG, studiując jednocześnie projektowanie transportu na Uniwersytecie w Pforzheim. Na początku pracował jako projektant wyglądu zewnętrznego pojazdów, by w 2006 roku zostać szefem całego Studia Stylistyki Wewnętrznej. W Volkswagenie Marc Lichte pracował nad wieloma modelami wdrożonymi do produkcji seryjnej, m.in. nad Golfem 5, 6 i 7, Passatem 6, 7 i 8, Touaregiem i nad Phaetonem.