LEXUS: NOWA WERSJA W GAMIE MODELU UX TO IMPRESSION

Kompaktowy crossover Lexus UX otrzymał nową wersję wyposażenia. Jest ona adresowana do młodszych kierowców i nazywa się F Impression.

Nowe auto otrzymało dynamiczną stylistkę i jeszcze bardziej atrakcyjne wyposażenie.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Jest to pierwsza zmiana w gamie modelowej tego crossovera, odkąd samochód ten zadebiutował na rynku w ubiegłym roku. UX w nowej wersji dołącza do linii F Impression, reprezentowanej do tej pory przez dużego luksusowego SUV-a RX oraz średniej wielkości SUV-a NX.

Nowy model uzupełnia ofertę o atrakcyjną konfigurację, która – poza standardem – opierała się dotąd na wersjach Business Edition i F Sport Edition. Pierwsza z nich przyciągała relacją wyposażenia do ceny, zaś druga – bardziej sportowym wyglądem i jakością prowadzenia. F Impression wpasowuje się pomiędzy te dwie, łącząc specjalnie opracowane elementy stylistyczne z bogatym wyposażeniem w dobrej cenie.

Na zewnątrz i w środku

Nowy model powstał, by wyróżniać się z tłumu. Łączy dynamiczne linie nadwozia i ostre przetłoczenia z czarnym grillem w kształcie klepsydry oraz przyciemnianymi reflektorami Bi-LED z przodu. Osiem kolorów nadwozia tworzy ciekawe kompozycje z czarnymi kołami aluminiowymi 18 cali, które uzupełniają czarne obudowy lusterek i relingi dachowe.

UX po raz pierwszy otrzymuje pełną tapicerkę materiałową Tahara, z szarymi lub niebieskimi akcentami. Dzięki temu wnętrze auta wygląda jeszcze bardziej stylowo. Bardziej przystępna od skórzanej, tapicerka Black Tahara opracowana przez mistrzów rzemiosła Takumi jest przyjazna dla środowiska, jednocześnie zachowując wygląd i trwałość naturalnej skóry.


Napędy i technologie

Gama napędów składa się z samoładującego się układu hybrydowego czwartej generacji w odmianie UX 250h oraz z silnika benzynowego 2,0 l w wersji UX 200. Napęd hybrydowy opiera swoje działanie na współpracy 2,0-litrowego silnika benzynowego oraz dwóch silników elektrycznych, dzięki której hybrydowy UX łączy płynną, dynamiczną jazdę z niskim zużyciem paliwa i emisją spalin.

W wyposażeniu znajdziemy m.in. w interfejs Remote Touch Pad na konsoli centralnej do obsługi multimediów, systemy do integracji telefonu z pokładowym systemem multimedialnym oraz aplikację Lexus Link do zdalnego planowania podróży, analizy stylu jazdy i zarządzania obsługą techniczną auta.

Każdy pojazd wersji jest standardowo wyposażony także w inteligentny kluczyk, elektryczną klapę bagażnika oraz czujniki parkowania z funkcją samoczynnego hamowania (ICS). Ponadto bezpieczną jazdę wspomaga najnowsza wersja pakietu systemów bezpieczeństwa czynnego Safety System +, a także system monitorowania martwego pola w lusterkach i system ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu.

– Sprzedaż naszego kompaktowego crossovera w Europie już przekroczyła 35 000 egzemplarzy. Jesteśmy przekonani, że młodsi kierowcy docenią stylowego UX F Impression i że będzie się on cieszył takim samym zainteresowaniem jak RX i NX w tej wersji – powiedział Pascal Ruch, Dyrektor Lexus Europe.

Nowy UX F Impression trafi do salonów w grudniu, jednak już teraz Lexus przyjmuje na niego zamówienia. Dane pokazują, że jest to obecnie najczęściej rezerwowana wersja modelu UX.

W salonach Ltrwa promocja wyprzedaży rocznika 2020. UX w nowej ofercie jest dostępny w cenach od 134 900 zł za benzynową wersję UX 200 Business Edition. Wersja F Impression kosztuje o 5 000 zł więcej. 144 900 zł to cena UX 250h Business Edition z napędem hybrydowym.