Model LX to największy SUV Lexusa. Na rynku amerykańskim zyskał on nowy pakiet stylistyczny. Sport Package sprawia, że auto wyróżnia się bardziej agresywnym wyglądem nadwozia
LX 570 posiada także także nowe wykończenie wnętrza, które w połączeniu z potężną, wolnossącą V-ósemką pod maską tworzą godne połączenie.
Zobacz relacje:
W odmianie z pakietem Sport Package Lexus LX zyskuje zmieniony przód z nowym, sportowym grillem, inne wykończenie obszaru pod tylnym zderzakiem oraz lusterka w kolorze nadwozia z chromowanymi wstawkami. Lexus chce w ten sposób bardziej podkreślić charakterystyczne linie swojego największego SUV-a.
Zmiany dotknęły również wnętrza samochodu. Fotele są pokryte skórą semianilinową, która występuje w kolorach Black, Cabernet lub specjalnym Moonlight White, a całość zwieńcza czarna podsufitka.
W skład konfiguracji Sport Package wchodzą również udogodnienia z pakietu Luxury. Lexus LX w takiej wersji dysponuje podgrzewanymi i wentylowanymi przednimi i tylnymi siedzeniami, czterostrefową klimatyzacją oraz projektorami w drzwiach, wyświetlającymi logo modelu.
Do pakietu należą również: 21-calowe i 10-ramienne aluminiowe koła, zestaw 19-głośników Mark Levinson, podgrzewana kierownica wykonana z drewna, wyświetlacz HUD oraz ładowarka bezprzewodowa. A standardem w każdej wersji wyposażenia jest pakiet systemów bezpieczeństwa, składający się m.in. z systemu przeciwkolizyjnego, układu ostrzegającego o niezamierzonym opuszczaniu pasa ruchu oraz aktywnego tempomatu.
Lexusa LX 570 napędza silnik w układzie V8 o pojemności 5,7 litra. Jednostka wytwarza moc ponad 380 KM, a 90 proc. momentu obrotowego jest dostępne już od 3 600 obr./min. Z tym potężnym motorem połączono 8-biegową przekładnię automatyczną.
LX to solidna terenówka oparta na ramie. Napęd 4×4 z 5 trybami jazdy sprawia, że auto radzi sobie w ciężkim terenie, a mocarny silnik pozwala pociągnąć przyczepę o masie ponad 3 ton.
Lexus LX 570 z roku modelowego 2020 trafi do amerykańskich salonów we wrześniu. Pakiet Sport Package jest dostępny wyłącznie dla modelu z trzema rzędami siedzeń. Auto o bardziej sportowym charakterze nie ma niskiej ceny – trzeba za nie zapłacić minimum 99 300 dolarów.