LEASEPLAN: RICHARD HAMMOND I GLOBALNA KAMPANIA

hamon-toyo1

Firma LeasePlan rozpoczęła szeroko zakrojoną, globalną kampanię, która wzmacnia zobowiązanie spółki do zapewnienia klientom najnowocześniejszych rozwiązań w obszarze mobilności What’s next oraz usługi „Any car, Anytime, Anywhere.

Akcja z udziałem Richarda Hammonda, prezentera Top Gear i Grand Tour przedstawia szereg innowacyjnych produktów i usług leasingowych zaprojektowanych z myślą o dynamice zmian w obszarze mobilności.


Zobacz także:

ECO

ROZMAITOŚCI


 

Chodzi i.in. o coraz powszechniejsze postrzeganie samochodu jako usługi ‘car-as-a-service’.

Jesteśmy dziś świadkami przełomowych zmian, sposobu patrzenia na samochód. Ludzie odchodzą od posiadania na rzecz korzystania z samochodu jako usługi czyli ‚car as a service’. Jednocześnie obserwujemy daleko idące zmiany w motoryzacji, których efektem jest zastępowanie samochodów z silnikiem spalinowym przez pojazdy z napędem hybrydowym lub elektrycznym, a także rosnącą popularność pojazdów autonomicznych. W tym szybko zmieniającym się świecie LeasePlan chce być firmą, która kształtuje i przyspiesza what’s next w mobilności. Ogromnie się cieszę, mogąc zainaugurować wraz z Richardem Hammondem globalną kampanię What’s next, która podkreśla nasze dążenie do zapewnienia klientom rozwiązań przyszłości w jak najbardziej oszczędny, bezproblemowy i przyjazny dla środowiska sposób. Naszym ambitnym celem jest zaoferowanie klientom całkowicie elastycznych usług „Any car, Anytime, Anywhere”, które umożliwią im skorzystanie z dowolnego pojazdu w dowolnym miejscu i czasie. Według nas, tak właśnie będzie wyglądała mobilność przyszłości. – powiedział CEO, .

Kampania What’s next, zadebiutowała we wszystkich 32 krajach, w których spółka prowadzi swoją działalność. Powstawała na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy jako integralna część nowej strategii LeasePlan, mającej na celu wykorzystanie możliwości zrównoważonego wzrostu w dynamicznie rozwijającym się obszarze mobilności. Centralnym punktem kampanii jest 3-minutowy film akcji z udziałem Richarda Hammonda.

Zrealizowany w Los Angeles, prezentuje najnowsze technologie i trendy w mobilności, podkreślając ważną rolę LeasePlan w zapewnieniu klientom dostępu do mobilnych rozwiązań przyszłości.

Samochód jako usługa jest podstawą działalności LeasePlan od ponad 50 lat. Jesteśmy więc doskonale przygotowani do odegrania wiodącej roli w transformacji mobilności w kierunku usługi „Any car, Anytime, Anywhere – dodaje Tex Gunning.

W ramach kampanii, LeasePlan proponuje również szereg innowacyjnych produktów i usług wpisujących się w strategię What’s next. Nową propozycją skierowaną do klientów z sektora korporacyjnego oraz małych i średnich przedsiębiorstw, a także klientów indywidualnych, jest między innymi oferta „LeasePlan Click & Drive” – atrakcyjne modele, najlepszych marek dostępne w ciągu kilku tygodni.

Propozycja ta obejmie także pojazdy z napędem elektrycznym. Jest to wynikiem przystąpienia LeasePlan -w charakterze partnera- założyciela– do inicjatywy EV100 podjętej przez największe korporacje, które zobowiązały się do wyeliminowania w swoich flotach pojazdów z silnikami benzynowymi i zastąpienia ich pojazdami z napędem elektrycznym.

Kolejne produkty i usługi w ramach strategii What’s next zostaną zaprezentowane przez LeasePlan w nadchodzących miesiącach.