Klienci z Europy mogą zamawiać samochody Leapmotor T03 i C10, kontaktując się z wyznaczonymi salonami sprzedaży marki Stellantis
Wyznaczone w Europie salony dealerskie marki Stellantis odgrywają coraz większą rolę w oferowaniu klientom czystych, bezpiecznych i niedrogich rozwiązań w zakresie mobilności i przyjmują zamówienia na w pełni elektryczne pojazdy Leapmotor, których pierwsze dostawy zaplanowane są pod koniec tego roku.
Zobacz także:
JAECOO: POLSKA PREMIERA NOWEGO MODELU 7
Otwarcie zamówień dealerskich jest ważnym krokiem dla Leapmotor International, spółki joint venture 51/49 zawartej pomiędzy Stellantis i Leapmotor, której celem jest przyspieszenie i rozszerzenie sprzedaży zaawansowanych technologicznie, przystępnych cenowo chińskich nowych pojazdów elektrycznych (NEV) poza Chinami. Kamień milowy został osiągnięty w niecały rok od utworzenia spółki joint venture, co zbiegło się w czasie z inwestycją Stellantis w wysokości 1,5 miliarda euro w nabycie około 21% udziałów w Leapmotor.
To unikalne partnerstwo w branży motoryzacyjnej oferuje klientom z Europy dostęp do zaawansowanej, wartościowej technologii BEV, wspieranej przez rozległą sieć sprzedaży Stellantis, która zapewnia ukierunkowane na klienta doświadczenia zakupowe wyróżniające Leapmotor International na tle innych chińskich konkurentów, powiedział Carlos Tavares, dyrektor generalny Stellantis. Dzięki potężnemu systemowi dystrybucji części Stellantis, klienci Leapmotor będą mogli korzystać z niezrównanego poziomu usług, który jest naszym ważnym wyróżnikiem. Wraz z Leapmotor stworzyliśmy bardzo efektywne partnerstwo, które ma być wartościowe przede wszystkim dla naszych europejskich klientów i sprzyjać naszemu długoterminowemu zrównoważonemu rozwojowi.
Leapmotor to firma technologiczna skoncentrowana na badaniach i rozwoju oraz integracji pionowej. Dzięki partnerstwu ze Stellantis chcemy wykorzystać nasze mocne strony w zakresie technologii i skalowalności, oferując klientom na całym świecie przystępne cenowo i wysokiej jakości rozwiązania w zakresie mobilności elektrycznej, powiedział Zhu Jiangming, założyciel, prezes i dyrektor generalny firmy Leapmotor.
Pierwszymi rynkami, na których Leapmotor rozpocznie swoją sprzedaż w Europie będą Belgia, Francja, Niemcy, Grecja, Włochy, Luksemburg, Malta, Holandia, Portugalia, Rumunia, Hiszpania, Szwajcaria i Wielka Brytania. Leapmotor International planuje rozszerzyć dystrybucję na Bliski Wschód i Afrykę (Izrael i zamorskie terytoria francuskie), Azję i Pacyfik (Australia, Nowa Zelandia, Tajlandia, Malezja i Nepal) oraz Amerykę Południową (Brazylia i Chile) już począwszy od IV kwartału bieżącego roku.
Leapmotor wprowadza na rynek europejski dwa bogato wyposażone modele:
– T03, 5-drzwiowy kompaktowy model z segmentu A oferujący zasięg 265 km (według normy WLTP) i przestrzeń w środku porównywalną z samochodem z segmentu B. T03 będzie oferowany w cenie już od 18 900 euro.
– C10, SUV segmentu D oferujący zasięg 420 km (według normy WLTP) i najlepsze w swojej klasie wrażenia z jazdy i bezpieczeństwo oraz komfort na najwyższym poziomie. C10 opiera się na opracowanej przez Leapmotor architekturze technologicznej LEAP3.0 z centralnie zintegrowaną konfiguracją elektroniczną, technologią Cell-to-Chassis (CTC) oraz inteligentnym kokpitem. SUV C10 będzie dostępny w cenie od 36 400 euro i pojawi się w salonach dealerskich już w październiku.
Oba modele Leapmotor oferują najnowocześniejsze technologie elektryczne oraz wysoki poziom osiągów, wydajności, bezpieczeństwa i duży zasięg w przystępnych cenach, dzięki wysokiemu poziomowi wewnętrznych możliwości inżynieryjnych chińskiego producenta samochodów i integracji pionowej. W najbliższych trzech latach, Leapmotor International zamierza wprowadzać na rynek co najmniej jeden model rocznie.
Oferta Leapmotor International będzie konkurować z chińskimi markami. Wprowadzenie modeli Leapmotor w Europie uzupełnia i poszerza portfolio marek Stellantis, oferując klientom pełną gamę produktów w przystępnych cenach. Równolegle z tym strategicznym posunięciem, Stellantis jest zaangażowana w swój model biznesowy „asset-light” dla swoich zagranicznych marek w Chinach.