W modelu Range Rover Sport 2013 wprowadzono szereg zmian stylistycznych, nadających mu bardziej ekskluzywnego charakteru. Pięć nowych kolorów lakieru, nowe aluminiowe felgi, czerwone zaciski hamulcowe Brembo, większy wybór kombinacji stylistycznych wnętrza, pakiet wykończenia z włókna węglowego – to wszystko ma zadowolić fanów marki.
– Range Rover Sport przeszedł znaczące zmiany w 2011 roku, głównie pod względem ulepszeń w układzie napędowym. W tym roku idziemy o krok dalej, oferując większy wybór nowych i nietypowych kombinacji stylistycznych. Dzięki temu Range Rover Sport oferuje komfort i wysoki poziom satysfakcji z jazdy – powiedział John Edwards, Land Rover Global Brand Manager.
Zmiany w wyglądzie i designie, wprowadzone do samochodów z roku modelowego 2013, to przede wszystkim pięcioramienne felgi Sparkle w kolorze srebra oraz nowe lakiery nadwozia: Barolo, Barossa, Causeway, Hawana i Mariana.
Klienci, którzy zdecydują się na wersję Supercharged otrzymają potężne i stylowe, czerwone zaciski hamulcowe Brembo w standardzie. Wnętrze dostępne będzie w dwóch wersjach wykończenia: ciemna góra z jaśniejszymi siedzeniami lub na odwrót. Możliwy jest także wybór pakietu wykończenia z włókna węglowego, co zapewni drapieżny i nowoczesny wygląd wnętrza.
Niezmiennym pozostaje wysokiej klasy system audio – High-Ice Harman Kardon oraz 7-calowy ekran dotykowy z opcją Dual View. Zapewnia on komfort jazdy dla kierowcy i pasażera, bowiem daje możliwość jednoczesnego wyświetlania dwóch niezależnych projekcji, np. mapy z nawigacją oraz płyty DVD.
Range Rover Sport z roku modelowego 2013 oferuje niezmienioną gamę silników: najmocniejszy, 3,0-litrowy silnik Diesla EU5 o mocy 256 KM i maksymalnym momentem obrotowym 600 Nm, z emisją CO2 na poziomie jedynie 230 g/km oraz model podstawowy o mocy 211 KM z maksymalnym momentem obrotowym 520 Nm i 224 g/km emisji CO2. W ofercie znajdują się także 5,0-litrowe silniki benzynowe V8: wolnossący o mocy 375 KM, 510 Nm oraz Supercharged o mocy 510 KM i 625 Nm, z emisją CO2 na poziomie odpowiednio 327 g/km i 348 g/km.
Wszystkie modele posiadają 8-stopniową, wysokowydajną automatyczną skrzynię biegów ZF 8HP70, która łączy płynną zmianę przełożeń z jeszcze większą oszczędnością paliwa. Jest obsługiwana za pośrednictwem obrotowego pokrętła wyboru przełożenia lub łopatek przy kierownicy.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.