Najnowszy projekt video rozpoczęła marka Land Rover. Jego głównym bohaterem jest Przemek Kossakowski, ambasador nowego Defendera.
Premierowy odcinek jest już dostępny na kanale YouTube Land Rover Polska.
Zobacz także:
Przemek Kossakowski to dziennikarz i podróżnik. Jego historia oraz wyjątkowa pasja i chęć podążania nieutartymi szlakami zainspirowały markę Land Rover do stworzenia cyklu odcinków, w których ambasador opowiada o sobie, swoich decyzjach i wyborach. Wszystko w wyjątkowej scenerii przyrody, w miejscu, które pozwala mu łapać balans, z dala od zgiełku miasta, w towarzystwie nowego Defendera.
– Bardzo dobrze pamiętam dzień, w którym postawiłem wszystko na jedną kartę. Dzięki temu, dzisiaj jestem tu, gdzie jestem. Moja ogromna chęć wolności i ciekawość świata sprawiły, że doświadczyłem niezwyczajnych rzeczy. W tym wszystkim muszę jednak zachować balans. Mam idealne miejsce, w którym to mi się udaje. Zawsze tęskniłem za życiem w zgodzie z naturą. Kiedy Land Rover zaproponował mi udział w tym projekcie, pomyślałem, ze opowiem moją historię i pokaże mój ukryty świat. Tak też się stało – podkreśla Przemek Kossakowski.
Pierwsza część projektu składać się będzie z trzech odcinków, emitowanych cyklicznie na kanale YouTube Land Rover Polska. Kampania prowadzona będzie na kanałach Social Media Land Rover Polska (FB, IG, YT) oraz na stronie www.landrover.pl.
Pierwszy Defender, początkowo o nazwie Series 1, został zaprezentowany w 1948 roku. Szybko stał się ikoną, cechującą się wytrzymałością, minimalizmem i legendarnymi zdolnościami terenowymi. Jego nowa odsłona, przedpremierowo zaprezentowana w Polsce jesienią ubiegłego roku, posiada rozpoznawalną sylwetkę i wytrzymałą konstrukcję.
Zdolność do poruszania się w każdym terenie została uzupełniona o wyższy poziom komfortu na utwardzonych drogach, a także technologię offroadową. Nowy Land Rover Defender planowo trafi do polskich salonów wiosną tego roku.