Do Niemiec dociera projekt pod egidą galerii Sztuki Współczesnej ONO w Bolonii, sponsorowany przez markę Lancia. Przed niemiecką galerią wystawiony jest unikalny i ekskluzywny egzemplarz Ypsilon, ulubionego modelu marki wśród kobiet.
Po sukcesie odniesionym we Włoszech (wystawa gościła w bolońskiej galerii od marca do maja 2014) to artystyczne przedsięwzięcie opuszcza granice Włoch, żeby dotrzeć do Berlina, a dokładnie mówiąc do galerii Hiltawsky, gdzie będzie gościć do 21 lutego 2015.
Zobacz także:
Publiczność może podziwiać 30 najsłynniejszych zdjęć, które uwieczniają tą, która zrewolucjonizowała kanony estetyki oraz styl lat 90.: Kate Moss.
Piękna, londyńska modelka stała się gwiazdą prawdziwej celebracji i pokazana została w obiektywie artystów tego pokroju, co Albert Watson, Chris Levine, David Ross, Jurgen Ostarhild i Satoshi Saikusa. Poza tym, wyjątkowo na berlińskiej wystawie swoje prace pokażą też Michel Haddi, Pamela Hanson, Dana Lixemberg i Marc Hispard.
Na zewnątrz berlińskiej galerii wystawiona będzie przez dwa tygodnie od inauguracji Lancia Ypsilon, którą zdobić będą niektóre fotografie z wystawy. Samochód staje się przez to sugestywnym „opakowaniem”, które jest silnie oddziaływającym i jedynym w swoim rodzaju elementem przekazu, jak również hołdem złożonym kobiecie, która od dwudziestu lat fascynuje i inspiruje stylistów i artystów, a swoim stylem potrafi dyktować modę i upodobania, czym zasłużyła na przydomek „Queen of Cool”.
Taki sam styl wyraża Lancia Ypsilon – „Fashion city car”, która nadal fascynuje swoim wyszukanym charakterem, będąc doskonałym samochodem dla kobiet.
„Fashion city car” ma ścisłe, silne powiązania ze światem kobiet: zresztą, dla kobiety samochód jest wyrazem jej własnej osobowości, prawie jak ubranie, które zawsze jest dobierane przez pryzmat tego, że jest ładne, modne lub pozwala się czuć swobodnie w każdej sytuacji. W ten kontekst wpisuje się nowa Ypsilon Elle, sprzedawana od kilku tygodni ekskluzywna seria specjalna, która powstała z odrodzonej współpracy z magazynem Elle, będącym punktem odniesienia dla kobiet chcących poznać zapowiedzi i nowe trendy w modzie i stylu życia.
Silne powiązania pomiędzy Ypsilon a kobietami wyrażają się również w działalności promocyjnej, czego dowodem jest sponsorowanie wystawy fotograficznej „Kate Moss: The Icon”. Marka Lancia zgłębia „terytoria” przekazu bardzo odległe od świata motoryzacji, takie jak świat mody, sztuki i Internetu, aby dotrzeć bezpośrednio do „kobiety Ypsilon” w miejscach jej najbliższych ze względu na piękno, elegancję i wyjątkowość.