LANCIA: WOODY ALLEN POSTAWIŁ NA MODEL THEMA

W najnowszym filmie Woody Allena „To Rome with Love”, którego światowa premiera odbyła się przed kilkoma dniami w rzymskim Auditorium Parco della Musica, eksponowaną rolę odgrywa Lancia Thema.

Zgodnie z zapowiedzią producenta Gravier Productions and Medusa Film, do włoskich kin obraz ten wejdzie 20 kwietnia, a w następnych miesiącach także i do kin w innych krajach świata.

Po Londynie, Barcelonie i Paryżu, Woody Allen na lokalizację swego kolejnego filmu wybrał jedno z najbardziej fascynujących i ulubionych w światowej branży filmowej miast świata: Rzym. Tłem Jego lekkiej, romantycznej komedii jest urzekająca sceneria oraz miejsca, ilustrujące włoski styl życia. Obsada aktorska jest rzeczywiście międzynarodowa: Alec Baldwin, Roberto Benigni, Penélope Cruz, Judy Davis, Jesse Eisenberg, Greta Gerwing, Ellen Page oraz sam reżyser.

Lancia Thema to pierwszy flagowy model łączący to, co najlepsze z dwóch kultur przemysłowych: typowo amerykański rozmach, charakter i osiągi z tradycyjną dla marki Lancia elegancją wnętrza, komfortem i ekskluzywnością. Na arenie międzynarodowej Lancia Thema zadebiutowała w ubiegłym roku podczas 68. Festiwalu Filmowego w Wenecji, jako samochód oficjalny dla zaproszonych VIP-ów i gwiazd filmowych.

W filmie „To Rome with Love” występuje także Lancia Delta, samochód z gamy Lancii najczęściej kojarzony ze światem filmu. Oprócz „partnerowania” Richardowi Gere w słynnej reklamie telewizyjnej i filmowej, Delta zagrała w filmie „Anioły i Demony” (2009), sequelu „Kodu Da Vinci” Dana Browna z Tomem Hanksem w roli profesora Langdona.

Product placement (lokowanie produktu) z Lancią Thema i Lancią Delta jako „gwiazdami” nowego filmu Woody Allena jest częścią tradycyjnej strategii komunikacyjnej, opartej na historycznych już związkach marki Lancia z przemysłem kinematograficznym. Ich bezpośrednim wyrazem jest udział Lancii w tak znanych filmach jak m.in. „Big Deal on Madonna Street” (Sprawcy nieznani) z roku 1958, „The Easy Life” (Fanfaron) z roku 1962, „A Man and a Woman” (Kobieta i mężczyzna) z 1966, „Deep Red” (Głęboka czerwień) z 1975 czy też „Pour la Peau d’un Flic” (Za skórę gliny) z roku 1981.

Począwszy od roku 2006 marka Lancia wspiera również inne ważne festiwale filmowe, wyróżniające się klasą i poziomem artystycznym o znaczeniu międzynarodowym.