Z dniem 1 czerwca 2023 r., Charles Fuster obejmuje stanowisko dyrektora marketingu i komunikacji marki Lancia, podlegając Luce Napolitano, dyrektorowi generalnemu marki Lancia.
Prawie 15-letnia kariera zawodowa Charlesa Fustera od początku związana jest z branżą motoryzacyjną, najpierw w FCA, a następnie w Stellantis, gdzie zajmował różne stanowiska, głównie w organizacji marketingu i sprzedaży, w obszarach produktu i planowania, zdobywając doświadczenie zarówno w centrali, jak i na rynku, głównie we Włoszech.
Zobacz także:
CITROEN: NOWA SERIA LIMITOWANA MY AMI BUGGY II
Charles Fuster rozpoczął swoją karierę w Paryżu w 2008 r., a po roku przeniósł się do FCA Belux (Belgia-Luksemburg), gdzie spędził prawie 6 lat.
Następnie, przeniósł się do Włoch i rozpoczął swoją długą przygodę z marką Fiat, odpowiadając za marketing produktu i zajmując się wprowadzeniem na rynek nowej 500.
Zanim dołączył do marki Lancia, Charles Fuster został Senior Brand Managerem odpowiedzialnym za wprowadzenie na rynek Jeepa Avengera w regionie Rozszerzonej Europy.
Jestem zaszczycony i dumny z powierzonej mi odpowiedzialności, dzięki czemu mogę przyczynić się do odrodzenia włoskiej marki, która zapisała się złotymi zgłoskami w historii przemysłu motoryzacyjnego. Przed nami solidny i ambitny dziesięcioletni plan strategiczny, dzięki któremu Lancia stanie się wiarygodną, szanowaną i pożądaną marką Stellantis w segmencie premium, powiedział Charles Fuster.
Charles Fuster posiada tytuł magistra ekonomii.