KONCEPCYJNY DS AERO SPORT LOUNGE POKAZUJE TRENDY

Samochód koncepcyjny powinien być wynikiem badań i podejścia, które przenosi markę w przyszłość. Nigdy natomiast nie powinien być fantazją.

DS Aero Sport Lounge reprezentuje średnioterminową wizję DS Automobiles. Ujawnia koncepcje, które mogą być wprowadzone do następnych modeli.


Zobacz także:

ECO

ROZMAITOŚCI


 

Zaawansowana i nowoczesna technologia prezentuje nadchodzące trendy dla nowych aut marki. Kształt, materiały i zaawansowanie koncepcji torują drogę kolejnym modelom.

Dzięki swojej konstrukcji, Aero Sport Lounge prezentuje nowy kształt samochodu, zaprojektowany z myślą o zwiększeniu wydajności aerodynamicznej, z elektrycznym silnikiem E-Tense, który jest mocniejszy od najnowszego silnika benzynowego. W kokpicie, firma wykorzystuje luksusowe materiały, stworzone z myślą o wyświetlaczach, które stały się wirtualne.

Gdy w 2015 roku powstawała marka DS Automobiles, udział w rynku SUV-ów wynosił 22,4 proc. W 2018 roku ten sam segment rynku przekroczył 38 proc. na całym świecie. Klasa ta spodobała się tak wielu użytkownikom, dzięki swoim mocnym cechom: wysokiej pozycji do jazdy i dużym kołom. Segment ten nadal się rozwija.

Dzięki DS 7 Crossback E-Tense 4×4, DS 3 Crossback E-Tense i wkrótce DS 9 E-Tense cała gama producenta jest już zelektryfikowana. W DS Aero Sport Lounge, dzięki doświadczeniu zdobytemu podczas zdobywania tytułów Formuły E, firma zamierza stosować czyste, wydajne silniki elektryczne z zasięgiem ponad 650 kilometrów.

Akumulator o mocy 110 kWh jest wbudowany w podłogę, a zarządzanie energią w oprogramowaniu opiera się na zdobytej m.in. w e-sporcie wiedzy.