KIA SPONSOREM EDYCJI YOUTUBE MUSIC AWARDS

kia 1_youkon

Działający w programie partnerskim z Kia Motors Corporation serwis internetowy YouTube ogłosił nominacje do pierwszej edycji konkursu YouTube Music Awards.

Jest to event o skali światowej, którego kulminacją będzie koncert „na żywo” transmitowany z Nowego Jorku 3 listopada 2013. Fani z całego świata mogą już oddawać swoje głosy w sześciu kategoriach – Video roku, Artysta roku, Fenomen Roku YouTube, Przełomowy teledysk na YouTube, Innowacje i Video Response Roku.


Zobacz także:
ROZMAITOŚCI


Lista znanych wykonawców w pierwszej edycji YouTube Music Awards stale rośnie. Do Eminema, Lady Gaga i Arcade Fire dołączyli właśnie Avicii, M.I.A. Earl Sweatshirt i Tyler the Creator, pojawić się mają także – sensacyjna skrzypaczka Lindsey Stirling oraz eksperymentalna formacja CDZA (Collective Cadenza).

Prezentowany w ramach współpracy partnerskiej z Kia Motors Corporation „live show” prowadzić będą: aktor i muzyk Jason Schwartzman oraz satyryk Reggie Watts. Imprezę wyprodukowały firmy VICE Media i Sunset Lane Entertainment, a dyrektorem kreatywnym jest znany wizjoner video Spike Jonze.

kia 2_youkon

Zestawione na bazie danych YouTube z ostatnich 12 miesięcy nominacje do YouTube Music Awards dotyczą artystów i video o największej popularności wśród fanów serwisu, a więc liczby wejść, ‘lajków’, udostępnień, komentarzy i subskrypcji.

Głosować na nominacje w każdej z kategorii można wchodząc na stronę youtube.com/musicawards lub wyszukując „YTMA” na YouTubie albo udostępniając wybrane nominacje na Google+, Twitterze czy Facebooku.