KIA: ROBERT DE NIRO PROMUJE NOWY MODEL O TRZECH NAPĘDACH

kia-deniro1

W ubiegłym tygodniu wystartowała kampania promująca nowy model Kia Niro. Twarzą samochodu został znakomity aktor, Robert De Niro.

Nowa Kia jest dostępna w wersji hybrydowej, hybrydowej plug-in oraz w pełni elektrycznej.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Trzy rodzaje napędów do wyboru zapewniają Niro imponująco duży zasięg i dynamiczne prowadzenie a idealnie zestrojone zawieszenie gwarantuje dynamiczną i przyjemną jazdę. Nabywcy nowego Niro docenią również jego przestronne wnętrze, obszerny bagażnik, dużą siłę uciągu, szereg inteligentnych technologii oraz nowe systemy asystujące, które zwiększają bezpieczeństwo.

kia-deniro2

Kampania promująca ten model pod hasłem „Nie ma jak Niro…” będzie obejmować emisję spotów w kanałach online wideo: YouTube oraz portale VoD. W ramach zaplanowanych działań wykorzystany będzie również display z użyciem formatów rich media, mobile oraz działania SEM. Kampania potrwa do końca października.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media. Za lokalizację spotu i kreację online odpowiada agencja Interactive Partners.